• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
6

استاندار جدید نباید وام‌دار هیچ‌کس باشد/ استاندار جدید تفکر اقتصادی داشته باشد

  • کد خبر : 50803
  • 13 مرداد 1395 - 13:27
استاندار جدید نباید وام‌دار هیچ‌کس باشد/ استاندار جدید تفکر اقتصادی داشته باشد

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید زنجان نباید وام‌دار هیچ‌کس، جز مردم باشد.

نبض سحر: محمد عزیزی امروز در گفت‌وگو با  فارس در زنجان در رابطه با انتخاب استاندار جدید استان زنجان، اظهار کرد: وزارت کشور در رابطه با استاندار جدید هنوز گزینه‌ای را معرفی نکرده است.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان زنجان در این رابطه از باب کمک به انتخاب گزینه اصلح برگزار شده است، اضافه کرد: اعتقاد من بر این است که گزینه‌ای که برای استانداری زنجان معرفی می‌شود، باید کاری باشد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گزینه‌ای که برای استانداری زنجان معرفی می‌شود باید کاری باشد، چرا که دولت یازدهم فرصتی برای آزمون و خطا در استان زنجان ندارد.

عزیزی با اشاره به اینکه هفت تا هشت ماه بیشتر از عمر دولت تا انتخابات باقی نمانده است، گفت: گزینه دولت باید در این مدت باقی‌مانده یک همدلی را در استان زنجان ایجاد کند.

وی در رابطه با شاخصه های انتخاب استاندار جدید زنجان، ادامه داد: استانداری باید در زنجان روی کار بیاید که تفکرات اقتصادی وی بر تفکرات سیاسی‌اش غلبه کرده و رونق اقتصادی در استان زنجان ایجاد کند.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: استاندار جدید باید تفکر سرمایه‌گذاری، تفکر اقتصادی، دید سرمایه‌گذاری و دید اقتصادی داشته و تغییرات در استان زنجان ایجاد کند.

عزیزی با تاکید بر اینکه استاندار جدید باید درهای استانداری را به روی سرمایه‌گذاران باز کند، افزود: در حال حاضر قالب کار استان زنجان سیاسی است.

وی با بیان اینکه اگر این تفکر باشد، ما نیز همراه هستیم و دولت و استاندار را حمایت می‌کنیم، اضافه کرد: ولی اگر صرفا استاندار جدید برای کار سیاسی و انتخاباتی بیاید، نمایندگان استان زنجان این تفکر را نمی‌پذیرند.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: هر کدام از نمایندگان استان زنجان دنبال این موضوع هستند که در حوزه انتخابی خود کار اقتصادی صورت بگیرد، چرا که عمده مراجعات مردم به ما در رابطه با مشکل بیکاری و مشکلات اقتصادی است.

عزیزی با تاکید بر اینکه همه نمایندگان استان زنجان به دنبال حاکم شدن تفکر اقتصادی بر استان هستند، گفت: دولت نیز اگر می‌خواهد برای خود اقبال عمومی ایجاد کند، باید از تفکر سیاسی در این برهه دوری کند.

وی ادامه داد: دولت اگر به دنبال اقبال عمومی و رای‌آوری در استان زنجان است، باید استانداری با تفکرات اقتصادی منصوب کند که دیدگاه‌های اقتصادی داشته باشد، نه استانداری که برای انتخابات تلاش می‌کند و بعد از آن نیز از استان خارج می‌شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر تفکر اقتصادی استاندار جدید وجود داشته باشد نمایندگان نیز همراه وی هستند، گفت: استان زنجان به اندازه کافی سیاست‌زده است و دولت نیز این موضوع را می‌داند که در این شرایط خواسته مردم باید برآورده شود.

عزیزی همچنین افزود: ترکیب حال حاضر نمایندگان استان زنجان بیانگر محصول تفکر سیاسی استان نیست و نمایندگان استان در مجلس همگی با تفکر اقتصادی پا به عرصه گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه تفکرات مردم به نمایندگان حال حاضر نزدیک‌تر بود، گفت: مجمع نمایندگان استان زنجان تفکرات اقتصادی دارند و باید به این تفکرات نیز احترام گذاشته شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظرات نمایندگان در رابطه با انتخاب استاندار جدید در دیداری که با معاون وزیر کشور صورت گرفت، انتقال پیدا کرده است.

عزیزی با اشاره به اینکه برای موفقیت در این زمان کوتاه استانداری باید روی کار بیاید که مقداری فضا را باز کند، اظهار کرد: این امر به این معنی نیست که جمشید انصاری استاندار زنجان فضا را بسته بود، اما دیدگاه سیاسی وی بر دیدگاه‌های اقتصادی‌اش غلبه داشته است.

وی در پایان سخنان خود تبیین کرد: دولت باید یک استاندار معتدل و اقتصادی برای استان معرفی کند که همه گروه‌های سیاسی با وی کار کنند و این فرد وام‌دار هیچ‌کسی جز مردم نباشد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=50803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.