• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در خرمدره

  • کد خبر : 53071
  • 04 مهر 1395 - 18:27
برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در خرمدره

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره گفت: نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

نبض سحر: لیلا صباغی امروز   اظهار کرد: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، نشست تخصصی کتاب‌خوان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منابع و کتاب‌های مورد نظر برای معرفی در نشست کتاب‌خوان با موضوعات دفاع مقدس خواهد بود، تصریح کرد: در بخش کودک کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه قصه‌گویی برای کودکان یکی از برنامه‌های مورد نظر برای ایام هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود، اضافه کرد: نصب بنر در کتابخانه‌های عمومی و توزیع بروشور در برخی از کتابخانه‌ها از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه غبارروبی مزار شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس، یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده است، یادآور شد: این مراسم در پایان هفته جاری توسط کتابخانه‌های عمومی روستایی شهرستان خرم‌دره اجرا خواهد شد.

صباغی به برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در داخل کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و ابراز کرد: این مسابقات ویژه مراجعه کنندگان به کتابخانه‌‌ها برگزار خواهد شد.

وی معرفی کتاب در حوزه دفاع مقدس را در وبلاگ‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره از دیگر برنامه‌های مورد نظر عنوان کرد.

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی مورد توجه این اداره است، بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ مطالعه از مهم‌ترین اقدامات در این راستا به شمار می‌آید.

انتهای پیام/منبع: فارس

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=53071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.