• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9

حجت محمدی به عنوان فرماندار خرمدره معرفی شد+ حاشیه ها و تصاویر

  • کد خبر : 55198
  • 25 آبان 1395 - 12:47
حجت محمدی به عنوان فرماندار خرمدره معرفی شد+ حاشیه ها و تصاویر

حجت محمدی به عنوان فرماندار خرمدره معرفی شد.

به گزارش نبض سحر، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خرمدره امروز با حضور اسدالله درویش‌امیری استاندار زنجان،   محمد عزیزی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم از تلاشهای جمشید شیخی در مدت حضورش در فرمانداری خرمدره تقدیر و حجت محمدی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

img_5843

نماینده شهرهای ابهر و خرمدره در این مراسم گفت: بالاخره هر آمدنی را رفتنی است و آنچه که از آدم می ماند آن خدماتی است که برای مردم انجام داده است ماندگار خواهد ماند.

محمد عزیزی  گفت: زمان مسئولیت بسیار یزود سپری می شود و باید از روز اول باید این لباس خدمت که به برکت نظام را بر تن کرده ایم را قدر بدانیم و شروع به فعالیت کنیم و  به دنبال خدمت به مردم باشیم.

وی گفت: در بخش درمان،  بیمارستان این شهرستان در شان مردم خرمدره نیست و امیدواریم استاندار در این خصوص توجه کنند و به زودی از این بیمارستان بازدید کنند و از  مشکلات این شهر از نزدیک آشنا شوند.

img_5939

 

حجت محمدی فرماندار خرمدره در این مراسم گفت: بنده افتخار دارم که اهل این شهرستان هستم و عرق خاصی به این شهرستان دارم   که در سال ۶۹ افتخار خدمت به مردم این شهرستان را بدست آورده ام.

وی گفت: برای استقرار ادارات این شهرستان تلاش های زیادی کشیده شده است و مردم این شهرستان از همت بالائی برخوردار است و در بیشتر مسائل عمرانی، خدماتی و بهداشتی پیش قدم هستند.

فرماندار خرم دره گفت: شهرستان خرمدره با توجه به این همت والای مردم ، دارای برخی مشکلات هم هست ، سومین شهرستان از لحاظ جمعیت استان است اما یک  پارک و تفرجگاه آبرومند برای این شهر نیست.

محمدی گفت: مهمترین چالش شهرستان، بحث شهرک صنعتی است  که با عدم اقبال و استقبال از واحدهای تولیدی است و  زیر ساخت های آن مشکل دارد  از استاندار خواهشمندیم در این خصوص توجه لازم را انجام دهند.

وی گفت: بزرگترین واحد تولید شیر در شهرستان خرمدره است و متاسفانه کل این تولید از استان خارج می شود و همچنین شرکت مینو هم اگر بخواهد به طور کامل فعالیت کند تا  ۲۸۰۰ نفر می تواند مشغول کار بکند که در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر مشغول به فعالیت است که از استاندار درخواست توجه به این مشکلات را داریم.

در این مراسم جمشید شیخی فرماندار سابق هم  گزارشی از عملکرد خود در مدت فرماندار بودن خود در این شهرستان را ارائه کرد.

در پایان مراسم حکم انتصاب حجت محمدی به وی از طرف استاندار زنجان تقدیم شد.

حاشیه های مراسم:

ظرفیت سالن کاملا پر شده بود و خیلی از افراد سرپا در مراسم بودند.

مسئولینی هم  از شهرهای همجوار  در این مراسم حضور داشتند.

جمشید شیخی  در قالب ویژه نامه ای تمام رنگی عملکرد خود را چاپ و در بین حاضران در مراسم این ویژه نامه عملکردی منتشر شد.

انبوهی از بنرهای تبریک به حجت محمدی در جلوی فرمانداری نصب شده و همچنان ادامه دارد.

در پایان مراسم لوح های تقدیر و هدایا زیادی  از طرف افراد و ادارات مختلف به فرماندار سابق در مراسم اهدا شد.

 

تصاویر مراسم:

img_5853 img_5809 img_5801 img_5813 img_5818 img_5958 img_5961 img_5964 img_5898 img_6005

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=55198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. انتصاب شایسته جناب آقای مهندس حجت محمدی به عنوان فرماندار شهرستان خرم دره از طرف استاندار محترم استان زنجان جناب آقای مهندس درویش امیری را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان آرزوی تندرستی و موفقیت در انجام وظایف محوله داریم. همچنین از زحمات بیدریغ و اقدامات ماندگار جناب اقای مهندس جمشید شیخی فرماندار قبلی شهرستان خرم دره نهایت تشکر و قدردانی را داریم. همچنین از جناب آقای دکتر محمد عزیزی نماینده محترم شهرستان های ابهر ، خرم دره و سلطانیه تقاضا داریم با حمایت از فرمانداران محترم هر سه شهرستان آنها را در خدمت به مردم شریف منطقه یاری نمایند.

  2. ضمن تشکر از حضور گرم جناب آقای مهندس درویش امیری استاندار محترم و معزز استان زنجان و همراهان گرامی شان در نگین سرسبز استان (شهرستان خرم دره ) برای تکریم از خدمات ماندگار فرماندار سابق شهرستان جناب آقای مهندس جمشید شیخی ومعرفی جناب آقای مهندس حجت محمدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان ، از محضر مبارک شان تقاضا داریم دستور فرمایند نسبت به تامین اعتبار و ادامه تکمیل و راه اندازی کامل راه ارتباطی خرم دره به لوشان اقدامات مساعد مبذول گردد.

  3. از جمله اقداماتی که می تواند در برآورده نمودن نیات پاک فرماندار عزیز شهرستان خرم دره در ایجاد شغل و کاهش معضل بیکاری کمک کننده باشد ، موضوع توجه به صنعت گردشگری می باشد . با تامین اعتبار مربوط به ساخت پل رحمت آباد و اتصال خرم دره به خدابنده و استان های جنوب غربی و خارج شدن خرم دره از بن بست از محور جنوب به شمال و… و رونق گرفتن آمد و شد از طریق این شهرستان ، در وضعیت معیشت مردم و کاهش نرخ بیکاری تحول مهمی میتواند اتفاق بیفتد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.