• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
11

برای سبک زندگی اسلامی باید قدم عملی برداریم

  • کد خبر : 56011
  • 20 آذر 1395 - 11:36
برای سبک زندگی اسلامی باید قدم عملی برداریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: یکی از مسائل مهم که باید تا پایان سال و بعد از آن به آن توجه کنیم مسئله سبک زندگی اسلامی است .

به گزارش نبض سحر،  ناصر مقدم  در جلسه شورای فرهنگ عمومی خرمدره ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورا و در برگزاری کنگره پیامبر اعظم  اظهار داشت: یکی از مسائل مهم که باید تا پایان سال و بعد از آن به آن توجه کنیم مسئله سبک زندگی اسلامی است که از سفارشات مقام معظم رهبری میباشد که باید قدم عملی را در این زمینه برداریم و موضع بعدی شعار سال  «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» که باید در این زمینه گفتمان سازی و فرهنگ سازی شود .

وی افزود : برنامه هایی در این خصوص مهیا گشته که برای شهرستان ارسال خواهد شد و ضمن اینکه باید به شعار سال توجه کنیم ، سیاست مان دینی باشد.

در ادامه حجت محمدی فرماندار شهرستان خرم دره  خواستار اهتمام بیشتر در برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی شد و اظهار کرد:  مسئولین موظف هستند اهمیت جایگاه خویش را بدانند و از لحاظ رفتاری و کرداری الگو و اسوه جامعه باشند که این خود ترویج فرهنگ عمومی می باشد.

وی در پایان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خواست کرد تا نواقصات فرهنگسرای  امام خمینی (ره) را برطرف نموده و عنایت بیشتر به اعتبارات فرهنگ و هنر داشته باشند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  ضمن تبریک  آغاز امامت حضرت مهدی (عج )  و با اشاره به عملکرد شورا اظهار داشت:  از شورای فرهنگ عمومی نتایج خوبی حاصل شده من جمله کنگره پیامبر اعظم و ۵کمیته  و یک کارگروه در جهت عملی کردن مصوبات شورا تشکیل شده است.

هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال ۹۵ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و اعضای شورا در دفتر امام جمعه شهرستان خرم دره  برگزار شد.

 

img_2554 img_2563 img_2543

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=56011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.