• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
12

مسئولین شهرستان نباید دچار روزمرگی شوند / ادارات در بحث بهداشت الگویی باشند برای مردم

  • کد خبر : 56318
  • 01 دی 1395 - 9:59
مسئولین شهرستان نباید دچار روزمرگی شوند / ادارات در بحث بهداشت الگویی باشند برای مردم

فرماندار خرمدره گفت: بهترین مردم استان را شهرستان خرمدره دارد ، مسئولین نباید دچار روزمرگی شوند و هر روز نق بزنند که اعتبار نیست.

به گزارش نبض سجر، حجت محمدی در جلسه کارگروه امنیت و سلامت غذائی شهرستان خرمدره گفت:  کارگروه سلامت و امنیت بحث بهداشت جزو  مهم ترین کارگروهها است که بایستی به آن بها داد وهمه عزیزان  و اعضاء کارگروه از جمیع جهات وقت بگذارند و خروجی این درطول یک سال ،یک دوره، یک فصل  یک حرکت خوبی برای شهروندان باشد برای ما مثمر ثمرخواهدبود .
وی  با اشاره به مهاجر پذیر بودن شهرستان گفت: شهر ما یکی از سه شهر پرجمعیت استان است  و معضل اصلی ما مهاجرپذیر بودن شهرستان است که  مشکلات خاص خودش را دارد، تضارب آراء ،انواع فرهنگ هایی که است  و از کلیه شهرستان های استان زنجان ما اینجا سکنه داریم.

فرماندار خرمدره با اشاره به راعایت موازین بهداشتی  گفت:  هیچ بهانه ای دلیل براین نیست که ما در رعایت موازین بهداشتی ذره ای بخواهیم کوتاه بیاییم ببینید ، ما خودمان به عنوان مدیر یک مجموعه چقدر رعایت کردیم خیلی از ارباب رجوع هایی که می آیند خیلی مسائل را برداشت می کنند، ما می توانیم برای دیگران الگو باشیم.


محمدی با تاکید قرار دادن الگو بودن ادارات برای مردم گفت: ما باید کاری کنیم که ادارات الگویی باشند برای مردم برای ارباب رجوع،  نخبگان ما در ادارات هستند ، اینها نمایندگان خانوارهای شهرمان هستند  یک موردی که حائز اهمیت است رعایت بهداشت کلیه واحدهای تجاری، آموزشی، بهداشتی ،ورزشی، خدماتی همه اینها به هیچ عنوان تعارف نخواهم کرد، اگر واحدی با جان و مال مردم بازی می کنند برخورد می شود.

وی ضمن اشاره به نظارت بیشتر اصناف بر بهداشت صنوف گفت: حتما بایستی از طرف اصناف  در وهله اول خودشان در بحث بهداشت سخت گیری ها را شروع کنند ، یکی از آیتم ها در بحث واحدها و اتحادیه هابحث رعایت بهداشت باشد این کاربه تنهایی از عهده واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت خارج است من خودم بخواهم به بهداشت اداره خودم اهمیتی قائل نشوم دیگران نمیتوانند این کار را برای من انجام دهند.

این مقام مسئول گفت: از طرف فرمادناری  بازدیدهایی  صورت خواهد گرفت ، یک نمره  ایی هم برای بحث بهداشت محیط اداره لحاظ خواهیم کرد،مصوب هم خواهدشد اگر عزیزی هم نمیتواند واقعا این موارد را رعایت کند  ،می تواند  تشریف ببرد .

محمدی ضمن تشکر از  مدیرانی که مدیریت استراژیک را دنبال می کنند گفت: بهترین مردم استان را شهرستان خرمدره دارد ، مسئولین نباید دچار روزمرگی شوند و  هر روز نق بزنند  که اعتبار نیست.

مسئولین ادارات نیز توضیحات لازم و راهکارهای رفع مشکلات مطرح شده در این جلسه و فعالیتهای انجام شده در رابطه با مصوبات کارگروه قبلی را بیان داشتند. از جمله مواردی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت عبارتند از:

– برنامه ها و پیگیری شهرداری در خصوص دفع بهداشتی زباله شهری و سامان دهی ضایعات فروشیهای داخل شهر، معضل سگهای ولگرد، دفع بهداشتی زباله های عفونی مطبها و همچنین برخورد با موارد سد معبر

-تامین آب سالم و حفاظ گذاری منابع آب شهری و روستایی

-پیگیری تسریع در تکمیل تصفیه خانه آب و فاضلاب شهرستان

-تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تهیه غذای آماده در سطح شهر

-نظارت ویژه بر عطاریها جهت ممانعت از عرضه داروهای روانگردان و ترومادول و برخورد جدی قضایی با متخلفین

-نظارت ویژه بر رعایت موازین بهداشتی در مدارس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=56318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.