• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
9

کلنگ ساخت جایگاه پمپ بنزین در خرم دره به زمین زده خواهد شد/اولویت های کاری فرماندار خرمدره چیست؟

  • کد خبر : 57632
  • 03 بهمن 1395 - 11:27
کلنگ ساخت جایگاه پمپ بنزین در خرم دره به زمین زده خواهد شد/اولویت های کاری فرماندار خرمدره چیست؟

فرماندار خرمدره گفت: یک جایگاه پمپ بنزین در خیابان سید جمال الدین به زودی ساخته خواهد شد و سعی می کنیم در دهه فجر کلنگ احداث این جایگاه زده شود.

به گزارش نبض سحر، عصر دیروز نشست خبری فرماندار خرمدره با خبرنگارن شهرستان برگزار شد که در این نشست که اولین نشست خبری حجت محمدی با اصحاب رسانه بود که بیشتر برای آشنا شدن با خبرنگارن بود که باز خبرنگاران سوالات خود را از وی پرسیدند.

وی خبرنگاری را حرفه ای مقدس عنوان کرد و گفت: جایگاه خبرنگاری بسیار بالا و ارزش مند است و افرادی که در این لباس مشغول به فعالیت هستند هم می توانند به این جایگاه ارزش بدهند و حتی جایگاه خود را تنزل ببخشند.

محمدی  در خصوص حل مشکلات خبرنگاران گفت: من خودم پیگیر این خواهم بود که برای خبرنگاران تسهیلاتی  را دریافت کنیم و سایر مشکلات را در حد توان رسیدگی کنیم.

فرماندار خرمدره  در خصوص یکی از سوالات خبرنگاران گفت: وظایف فرمانداری به صورت قانون مند ابلاغ شده است و از اهداف کلی من حل  یک سری از مشکلات سنگین ترافیکی  ، رسیدگی به  واحد های تولید ، اشتغال و گردشگری است .

محمدی از ساخت یک پمپ بنزین در شهر خبر داد و گفت: یک جایگاه  پمپ بنزین در خیابان سید جمال الدین به زودی ساخته  خواهد شد و سعی می کنیم در دهه فجر  کلنگ احداث این جایگاه زده شود.

وی  همچنین به بیگیری های انجام شده اشاره کرد و گفت:   پیگیری های انجام شده  در خصوص مشکل  اسناد شهرک صنعتی انجام شده و به زودی مشکل آن جا برطرف خواهد شد، بحث شبانه روزی شدن درمانگاه شهدا را پیگیر هستیم که به زودی این مرکز درمانی به صورت شبانه روزی برای مردم خدمت رسانی کند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=57632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.