• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

مسئولین باید قدر این مردم را بدانند/ لفظ آشتی ملی برنامه بیگانگان علیه انقلاب است

  • کد خبر : 59433
  • 29 بهمن 1395 - 14:05
مسئولین باید قدر این مردم را بدانند/ لفظ آشتی ملی برنامه بیگانگان علیه انقلاب است

امام جمعه خرمدره گفت: طرح آشتی ملی از برنامه های بیگانگان در جامعه است که با نظام و انقلاب مخالف هستند و به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در  خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز قیام مردم تبریز به دیدار مردم  آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد وگفت: بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب چراغ راهنمای مردم و مسئولین است و باید سعی کنیم جوانان و نوجوانان ، بیشتر با رهنمودهای رهبری آشنا شوند.
وی به ف اشاره کرد و گفت : مردم ایران همیشه با خلق حماسه ها اتحاد و اتفاق خود را نشان داده اند و هیچ فاصله بین آنها وجود ندارد که چنین موضوعاتی در جامعه مطرح می شود.
امام جمعه خرمدره با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره لفظ آشتی  ملی گفت:  طرح آشتی ملی از برنامه های  بیگانگان در جامعه است که با نظام و انقلاب مخالف هستند و به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

حسینی  از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و هرچه در توان دارند در خدمت مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

وی  به سالروز کودتای رضاخانی اشاره کرد و گفت : کشف حجاب و تضعیف روحانیت از اهداف حکومت پادشاهی در ایران و علاوه بر آن تجزیه ایران اسلامی ارمغان این حکومتها بود.
خظیب جمعه خرمدره  سالروز شهادت شیخ فضل اله نوری و روز روحانیت را گرامیداشت و از خانواده و معلمین خواست در ایام ثبت نام حوزه علمیه دانش آموزان را بیشتر با این مراکز علمی و دینی آشنا کنند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=59433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.