• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

وام دومیلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی برای احیای بافت فرسوده و بازارچه سنتی/ کمک ۲۵۰میلیون تومانی برای احداث ساختمان شماره سه آتش نشانی

  • کد خبر : 59703
  • 05 اسفند 1395 - 12:05
وام دومیلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی برای احیای بافت فرسوده و بازارچه سنتی/ کمک ۲۵۰میلیون تومانی برای احداث ساختمان  شماره سه آتش نشانی

شهردار خرمدره گفت: پیگیری اعتبار دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام برای احیای بافت فرسوده و بازارچه سنتی در داخل شهر انجام شد و همچنین یک دستگاه لودر برای شرکت خاصه کارخانه آسفالت اختصاص یافته است .

محمد ابراهیم  امیرلو در گفت و گو با نبض سحر در خصوص اقدامات اخیر شهرداری گفت: در  سفر  اخیر دیدار با معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و مساعدت های به شهرداری خرم دره مساعدت های خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به کمک های صورت گرفته گفت:  مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان جهت احداث ساختمان شماره سه آتش نشانی مساعدت شده است و همچنین برای اتمام طرح تفصیلی شهر که مشکل شهروندان و شهرداری بوده   ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد.

شردار خرمدره همچنین از اختصاص مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان جهت احیای بافت فرسوده ی شهر که برای تملک بخشی از بافت فرسوده خبر داد و گفت:  مبلغ ۲۸ میلیون تومان جهت تهیه و تدوین برنامه پنج ساله شهرداری، مبلغ ۳۰ میلیون برای مطالعات جدا جازی آب شرب از آب خام،  مبلغ ۹۰ میلیون تومان برای طرح گردشگردی، مبلغ ۱۰۰میلیون تومان برای تکمیل پل ولیعصر (عج) اختصاص یافت.

امیرلو گفت: برای خدمت رسانی بهتر برای همشهریان همچنین  دو دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی و حمل زباله برای شهر اختصاص پیدا کرد و همچنین پیگیری اعتبار دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  وام برای احیای بافت فرسوده و بازارچه سنتی در داخل شهر انجام شده است  و همچنین  یک دستگاه لودر برای شرکت خاصه کارخانه آسفالت اختصاص یافته است .

وی ضمن تشکر از نماینده  مردم منطقه در مجلس  و اعضای شورای شهر در خصوص حمایت های لازم در این خصوص گفت:   کارهای اخذ مجوز تغییر کاربری زمین جهت پروژه احداث شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرم دره هم انجام شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=59703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر آقای امیرلو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.