• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

حل مشکلات معیشتی مردم باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد

  • کد خبر : 60605
  • 27 اسفند 1395 - 17:52
حل مشکلات معیشتی مردم باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد

خطیب جمعه خرم دره گفت: حل مشکلات معیشتی مردم باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

به گزارش نبض سحر، سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار  و تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: حضرت زهرا (س) مظهر همه خوبیها و الگویی نمونه برای بانوان عالم است.

وی با اشاره به معنای عید گفت: عید وقتی می باشد که انسان معصیت نکند در حقیقت بازگشت به اصل فطرت و خداجویی و خداشناسی است.
خطیب جمعه خرم دره  با اشاره به  آغاز سال نو  از مردم خواست افراد نیازمند را فراموش نکنند و آنها را نیز در خوشحالی خود سهیم بدارند.

خطیب نماز جمعه شهرستان ابتدای خطبه را با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز نمود و در ادامه خطبات از سبک زندگی اسلامی ایرانی بیاناتی را ارائه نمودند و گفتند: تربیت فرزند آنقدر مهم است که آنرا باید قبل از تولد با لقمه حلال پذیرایی نمود و در پایان خطبه اول مطالبی را پیرامون عید نوروز سخنرانی نمودند و گفتند:

حسینی با توجه با آغاز سال نو و آغاز مسافرت ها گفت: مردم  در مسافرت های نورزی خود  قوانین راهنمایی و رانندگی  را رعایت کنند تا شاهد آمار بالای تصادفات و کشته ها بعد از نوروز نباشیم .

خطیب جمعه خرم دره  با اشاره به  آغاز سال نو  از مردم خواست افراد نیازمند را فراموش نکنند و آنها را نیز در خوشحالی خود سهیم کنند.
حسینی  با توجه به اشاره به فرمایشات های مقام معظم رهبری ، گفت : مسئولین برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و توصیه مهم مقام رهبری است فوری ، جدی ، واجب است که در مسائل فرهنگی و معیشتی مردم مسئول هستیم .

وی  در پایان سخنان خود اخذ مجوز رسمی حوزه علمیه خواهران  را تبریک گفت   و از خواهران درخواست کرد که از این محیط و مکان استفاده لازم را نمایند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=60605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.