• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

تعطیلات عید نوروز سالجاری ۹۹ حادثه داشت/ روز طبیعت زنجان ۲۲ مصدوم برجا گذاشت

  • کد خبر : 60894
  • 14 فروردین 1396 - 12:33

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه تعطیلات عید نوروز سالجاری ۹۹ حادثه داشته است، گفت: ۶۷ مورد از حوادث رخ داده در استان زنجان مربوط به حوادث و سوانح جاده ای بوده است.

و به نقل از عصر زنجان شهرام میزایی با بیان اینکه تعطیلات عید نوروز از آغاز طرح نوروزی ۲۵ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ماه سالجاری ۹۹ حادثه برجا گذاشته است، اظهار کرد: از ۹۹ حادثه رخ داده در استان زنجان ۶۷ مورد مربوط به تصادفات جاده ای بوده است.

وی تصریح کرد: از ۹۹ حادثه رخ داده در استان زنجان ۶۷ مورد مربوط به تصادفات جاده ای،پنج مورد مربوط به برف و کولاک، ۲۵ مورد مربوط به خدمات حضوری و یک مورد مربوط به امداد و حوادث شهری بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به حوادث جاده ای طرح نوروزی سالجاری اشاره کرد و افزود: ۶۷ حادثه رخ داده در سطح محور های مواصلاتی استان زنجان ۳۸۸ حادثه دیده داشته است.

میرزایی با بیان اینکه تصادفات جاده ای از آغاز طرح نوروزی در استان زنجان ۱۴۷ مصدوم برجا گذاشته است، خاطرنشان کرد: ۳۸ نفر از مصدومان توسط آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی با اشاره به اینکه برای حواث جاده ای رخ داده در سطح استان زنجان ۲۴ تیم در قالب ۳۲۹ نجاتگر اعزام شده اند، گفت: ۷۳ دستگاه آمبولانس و ۵۳ دستگاه خودروی نجات در این ماموریتها حضور داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به حوادث برف و کولاک در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: پنج مورد حادثه گرفتار برف و کولاک در استان زنجان رخ داده است که ۳۷۱ حادثه دیده داشته است.

میرزایی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر استان زنجان به ۳۷۱ نفر گرفتار شده در برف و کولاک امداد رسانی کرده اند، تصریح کرد:نیروهای هلال احمر استان زنجان  به ۲۴ نفر گرفتار شده در برف و کولاک اسکان داده اند.

وی به خدمات حضوری اشاره کرد و گفت: ۲۵ مورد خدمات حضوری از آغاز طرح نوروزی در زنجان انجام شده است که ۷۹۴ مورد حادثه دیده داشته  و ۵۵۷ نفر توسط امداد گران هلال احمر استان زنجان به صورت سرپایی مداوا شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه هشت حادثه در روز طبیعت رخ داده است، افزود: روز طبیعت در زنجان ۵۵ حادثه دیده داشته که ۲۲ مصدوم برجا گذاشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=60894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.