• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

کمبود پزشک متخصص یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان

  • کد خبر : 61300
  • 29 فروردین 1396 - 12:17
کمبود پزشک متخصص یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان

فرماندار خرم‌دره با تاکید بر اینکه کمبود پزشک متخصص یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان است، اظهار کرد: امیدواریم با تکمیل پانسیون پزشکان، شاهد رفع این مشکل نیز باشیم.

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه در طی سال گذشته این کارگروه قریب به ۱۶ جلسه برگزار کرده است، اظهار کرد: اکثر مصوبات جلسات نیز اجرایی شده است.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه در پایان سال گذشته در زمینه انسداد راه‌های روستایی، بحرانی نداشتیم، تصریح کرد: امسال برای اولین‌بار شاهد کم‌ترین زمان انسداد راه‌های روستایی بودیم تا جایی که امسال ظرف سه روز راه‌های روستایی مسدود شده بازگشایی شد.

 

محمدی با بیان این مطلب که دولت تدبیر و امید در کنار سایر مسائل کشور توجه ویژه‌‌ای به حوزه بهداشت و درمان دارد، تصریح کرد: در حوزه درمان حرکتی که طی دو سال گذشته در کشور صورت گرفته است با ۱۷ سال گذشته برابری می‌کند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته تنها در شهرستان خرم‌دره بیش از ۱۰ ابنیه در حوزه بهداشت ساخته شده و برخی نیز در دست ساخت است، تصریح کرد: افزایش ابنیه‌ها به تنهایی کافی نیست، زیرا در کنار مسائل کمی باید کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز درمانی نیز افزایش یابد.

 

وی با اشاره به اینکه ساختمان جدید اورژانس خرم‌دره یکی از پروژه‌های در حال احداث حوزه بهداشت و درمان است که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: این اورژانس ۱۲ تخت آماده برای پذیرش بیماران دارد.

 

محمدی با اشاره به اینکه با کمک مردم و حمایت دولت دستگاه سی‌تی اسکن آماده تحویل است، بیان کرد: در صورتی که کار احداث محل استقرار دستگاه  به اتمام برسد دستگاه تبدیل و نصب خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه کمبود پزشک متخصص یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان است، اظهار کرد: از آنجایی که شهرستان خرم‌دره دارای آمار بالای شهرنشینی است باید نسبت به استقرار پزشکان متخصص در شهرستان تمهیدات لازم اندیشیده شود که امیدواریم با تکمیل پانسیون پزشکان شاهد رفع این مشکل نیز باشیم.

 

فرماندار خرم‌دره با اشاره به مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است هر جا که مردم مشارکت داشته‌اند روند توسعه و انجام امور سرعت بیشتری گرفته است.

 

وی با اشاره به تعمیرات استخر خرم‌دره، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان خرم‌دره تنها یک استخر دارد که در سال ۷۸ ساخته شده و تاکنون تعمیراتی در آن صورت نگرفته بود که با توجه به وضعیت نامطلوب آن استخر در حال حاضر در دست تعمیر است که برای این تعمیرات ۲۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.

 

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=61300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.