• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

دست اندازی دولت به خزانه برای انجام امور انتخاباتی/ برداشت ۲۰ هزار میلیاردی برای افزایش سبد رای

  • کد خبر : 62122
  • 25 اردیبهشت 1396 - 11:46

بر اساس آماری که در اختیار ما قرار گرفته شده دولت در طی یک هفته گذشته مبلغ ۲۰هزار میلیارد تومان از خزانه دولت را به کارهای انتخاباتی خود از قبیل همین واریز نقدی یارانه ها بکار گرفته است.

دست اندازی دولت به خزانه برای انجام امور انتخاباتی/ برداشت 20 هزار میلیاردی برای افزایش سبد رای

به گزارش نبض سحر به  نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روز ها دولت یازدهم در روزهای پایانی خود برای جلب اکثریت آراء انتخابات برای خود اقدام به واریز یارانه برای کسانی کرده است که در دوره های گذشته خود دولت آن ها را از دریافت یارانه محروم کرده بود.

 

این روز ها برخی از افراد پیام هایی را از سازمان هدفمندی یارانه ها دریافت می کنند مبنی بر اینکه یارانه شما پرداخت می شود؛ این پیام کوتاه برای کسانی ارسال شده است که قبل از این دولت آنها را از دریافت یارانه محروم کرده بود ولی در روزهای گذشته پیامی برای آنان ارسال می شود که بیانگر واریز یارانه ها انهم در این برهه از زمان است.

 

بر اساس این گزارش دولت در طی یک هفته گذشته مبلغ ۲۰ هزار میلیارد از خزانه دولت را برای این امر یعنی واریز نقدی یارانه ها در نظر گرفته و قرار است از محل خزانه دولت این مبلغ به سرپرستان خانوار ها واریز شود؛ دولت در این چند روز باقی مانده به هر نحوی که شده می خواهد تصمیم مردم را با اینگونه پول پاشی ها تغییر دهد.

 

برخی معتقدند که این اقدام دولت امری غیر حرفه ای برای جمع اوری رای بوده است و دولت با انجام این کار یعنی واریز نقدی یارانه به افرادی که قبل از این یارانه دریافت نمی کردند یا خود دولت یارانه انها را حذف کرده بود توهین به شعور مردم است زیرا که مردم با اینگونه عوام فریبی دولت آشنا هستند.

 

بر اساس آماری که در اختیار ما قرار گرفته شده دولت در طی یک هفته گذشته مبلغ ۲۰هزار میلیارد تومان از خزانه دولت را به کارهای انتخاباتی خود از قبیل همین واریز نقدی یارانه ها بکار گرفته است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=62122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.