• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

در ۳۳ شعبه شهرستان انتخابات به صورت مکانیزه برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 62228
  • 28 اردیبهشت 1396 - 11:18
در ۳۳ شعبه شهرستان انتخابات به صورت مکانیزه برگزار خواهد شد

از ۴۸ شعبه اخذرای ، در ۳۳ شعبه شهرستان انتخابات به صورت مکانیزه برگزار خواهد شد.

به’ گزارش نبض سحر ، حجت محمدی در  جلسه آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار و کاربران شعب اخذرایبا تاکید بر اینکه نمایندگان فرماندار اظهارکرد: نمایندگان فرماندار چشم و چراغ شعبات اخذ رای هستند.

وی  با بیان اینکه خرم‌دره جز سه شهرستانی است که انتخابات در آن به صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود، ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین فواید برگزاری این گونه رای گیری این است که به فاصله بسیار کوتاه از اتمام زمان رای گیری  نتایج مشخص خواهد شد.

فرماندار شهرستان خرم دره با تاکید بر اینکه کاربران شعب باید کار با دستگاه های مکانیزه اخذ رای را یاد بگیرند، تصریح کرد: کاربران باید طی مدت زمان باقیمانده حتما مهارت های لازم را برای حضور در شعب اخذ رای پیدا کنند.

محمدی به اشاره به اینکه در انتخابات بیست نهم اردیبهشت ماه ۴۸ نماینده فرماندار در انتخابات شهرستان فعالیت خواهند کرد، افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان اندیشیده شده است.

وی  با اشاره به اینکه انتخابات در روستاها به صورت مکانیزه نیست ،اظهارکرد: به علت کم بودن تعداد کاندیدهای انتخاباتی درمناطق روستایی انتخابات تنها در شهر خرم دره و در پنجمین دوره شوراهابه صورت مکانیزه برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان خرم دره با بیان اینکه در ۳۳ شعبه شهرستان انتخابات به صورت مکانیزه برگزار خواهد شد، تاکید کرد: ۱۷ تا ۲۱ نفر در شعبات اخذ رای حضور خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم دره با اشاره به اینکه نمایندگان فرماندار باید در زمینه تمام امور مربوط به شعبه پاسخگو باشند، خاطر نشان کرد: ورود نامزدهای انتخاباتی به شعبات تنها برای شرکت در انتخابات مجاز است.

درپایان این جلسه نیز نمایندگان فرمانداروکاربران شعب اخذرای با مراحل اخذرای تمام مکانیزه انتخابات آشنا و مسئول آموزش درکمیته فناوری اطلاعات فرمانداری نحوه اجرای رای گیری الکترونیکی را برای اعضا جلسه تشریح نمود.

پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۲۹اردیبهشت ماه جاری همزمان با سراسر کشور در ۴۸ شعبه اخذرای شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=62228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.