• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

واقعه غدیر در خرم دره بازسازی می شود

  • کد خبر : 63743
  • 11 تیر 1396 - 11:53
واقعه غدیر در خرم دره بازسازی می شود

فرمانده سپاه ناحیه خرم دره از بازسازی واقعه غدیر در شهرستان خبر داد.

به گزارش نبض سحر، سرهنگ محسن احمدی تبار صبح امروز  در جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر با اشاره به اینکه برنامه  در قالب برنامه ای نمایشی در شهرستان‌ انجام خواهد شد، گفت: این برنامه که در تعدادی از  شهرهای  استان  اجرا  شده است ، وامسال این برنامه با هماهنگی های صورت گرفته قرار است در شهرستان  خرم دره اجرا شود.

وی   با بیان اینکه نمایش زنده و میدانی وقایع تاریخی اسلام به منظور انتقال مفاهیم دینی به مخاطبان به ویژه جوانان بسیار تاثیرگذار است، افزود: هدف اصلی در اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر تبیین فلسفه ولایت برای مخاطبان است.

احمدی تبار با اشاره به تاریخچه واقعه غدیر خم این روز را بزرگترین عید شیعیان برشمرد و افزود: وظیفه ماست که با حفظ و حراست از این واقعه تاریخی و تبیین صحیح آن برای نسل‌های حال و آینده در مسیر ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری گام برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه خرم دره  خاطر نشان کرد: مسئله غدیر مظلوم واقع شده و باید این مسئله بیشتر در جامعه تعمیق شود و از ادارات خواست تا در امر بازسازی واقعه غدیر با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  همکاری کنند.

فرماندار خرم در هم در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت بازسازی عید غدیر شهرستان گفت: در خصوص اجرای این برنامه  ادارات و سایر نهادهای ذی ربط  بایدهمکاری لازم را داشته باشند و همچنین از هنرمندان شهر هم در این نمایش استفاده شود.

حجت محمدی با اشاره به اینکه عید غدیر از اعیاد بزرگ ما شیعیان است گفت: محل اجرای این نمایش مورد بررسی های بیشتر قرار بگیرد  تا برنامه ای مطلوب در شهرستان اجرا شود.

 

در این برنامه همچنین مسئولین سایر ادارت به بیان ایده ها و نظرات خود در خصوص محل برگزاری ، نوع اجرای برنامه و کیفیت برگزاری آن ارائه دادند که در جلسات بعدی بررسی خواهد شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=63743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.