• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
9

برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی کشور ۱۲هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است/پیگیر توسعه بیمارستان خرم دره هستیم

  • کد خبر : 64841
  • 11 مرداد 1396 - 11:21
برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی کشور ۱۲هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است/پیگیر توسعه بیمارستان خرم دره هستیم

نماینده مردم شهرستانهای ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور ۱۲هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است و کل بودجه ورزشی در سال گذشته تها یک هزار میلیارد تومان بوده است.

به گزارش نبض سحر، محمد عزیزی صبح امروز  در جلسه شورای اداری شهرستان خرم دره  گفت: به لحاظ اقتصادی و صنعتی به دلیل تحریم ها حال کشور خوب نیست و در این شرایط اعتبار گرفتن و پروژه تکمیل کردن خیلی دشوار است.

وی با اشاره به اینکه هر روستا مطالبه گر یک سالن ورزشی است که البته حق آن ها هم  است اما آیا  این امکان پذیر است؟ ،  افزود:  فقط برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی  در کشور ۱۲هزار میلیارد تومان  اعتبار لازم است و کل بودجه ورزشی در سال گذشته تها یک هزار میلیارد تومان  بوده است.

نماینده مردم شهرستانهای ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص بیمارستان بوعلی سینا گفت: در بحث بیمارستان خرم دره نامه نگاری ها و پیگیری های مکرری شده است و سر جمع مجوز احداث بیمارستان در کل کشور دو عدد بوده و توسعه بیمارستان انجام خواهد شد که انشالله به توان زمین خوبی برای آن فراهم کرد .

عزیزی در خصوص مشکلات راه آهن خرم دره ، احداث میدان ورودی شهر   خواستار تسریع حل مشکلات آن از  مقامات استانی  شد و  همچنین پیگیر راه خرم دره به شمال هستیم که انشالله این راه  مسیری برای جذب توریست و گردشگری باشد.

وی در خصوص حضور وزیر در شهرستان خرم دره گفت: در شرایطی که دولت در حال تکمیل کابینه است وزیر بهداشت را هماهنگ کردیم به شهرستان سفر کند و چند بار هم زمان حضور تغییر کرد و وقتی که وزیر با هلی کوپتر در ابهر فرود آمد گفتند که اول برای بازدید بیمارستان بوعلی سینا برویم  ، در آن شرایط و  وضعیت باز به تمام کسانی که توانستم در مسیر زنگ زدم تا برای استقبال از وزیر حضور داشته باشند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=64841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.