• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

جلسه شهرستانی هماهنگی واقعه غدیر برگزار شد

  • کد خبر : 65153
  • 24 مرداد 1396 - 9:53
جلسه شهرستانی هماهنگی واقعه غدیر برگزار شد

جلسه شهرستانی هماهنگی واقعه غدیر برگزار شد.

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی در جلسه شهرستانی هماهنگی واقعه غدیر  خواستار تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای بازنمایی هر چه باشکوه‌تر این واقعه شد و افزود: برای اجرای هر چه بهتر برنامه باید برنامه‌های قبلی این بازنمایی در شهرستان‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به رفع نقاط ضعف آن اقدام شود.

وی  با بیان اینکه نام شیعیان در سراسر جهان با نام مبارک حضرت علی (ع) عجین شده است، تصریح کرد: هر چه در راستای ترویج فرهنگ غدیر در جامعه تلاش شود باقیات و صالحات برای انسان محسوب می شود.

در ادامه این جلسه نیز حجت الااسلام حسینی امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه در حال حاضر هزینه‌های فراوانی توسط دشمنان در زمینه شبهه‌ افکنی در واقعه غدیر می‌شود، اظهار کرد: علی‌رغم مستندات فراوانی که در کتب معتبر اهل شیعه و سنت در زمینه حقانیت حضرت علی (ع) وجود دارد بسیاری هنوز در صدد زیر سوال بردن این مساله هستند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه تبیین و گرامیداشت واقعه عاشورا در میان نسل‌های مختلف موجب ماندگاری آن شد، تاکید کرد: اگر به واقعه غدیر نیز مانند واقعه عاشورا پرداخته می‌شد قطعا این واقعه اینگونه مظلوم واقع نمی شد.

در ادامه این جلسه نیز ناصری دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر استان زنجان بین واقعه غدیر و فلسفه آن برای اقشار مختلف جامعه از اهداف بنیاد غدیر برشمرده و افزود: مقابله با تهاجم فرهنگی و پاسخ‌گویی به شبهات در زمینه واقعه غدیر از دیگر اهداف این بنیاد است.

دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه در تبیین و ترویج فرهنگ غدیر کم کاری شده است، اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر گامی در راستای ترویج و تبیین واقعه غدیر است که در آن سرنوشت بسیاری از مسلمانان رقم خورد. لذا باید تلاش شود تا واقعه غدیر مانند واقعه عاشورا به خوبی در جامعه نهادینه شود.

در ادامه جلسه نیزفرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر چند سالی است که در سطح سپاه‌های استانی توسط بسیج مستضعفین در سراسر کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: هر سال توسط مرکز استان سهمیه بازسازی این واقعه به یکی از شهرستان‌ها داده می‌شود که امسال این واقعه در خرم‌دره بازسازی می شود.

 احمدی تبار ابرازامیدواری کرد با تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهد برگزاری هر چه مطلوب این مراسم باشیم.

در این جلسه سیدمحسن حسینی تهیه کننده بازسازی این واقعه به نحوه بازسازی و اقدامات انجام شده تا به امروز پرداخت و از مسئولین درخواست همکاری های لازم برای  هر چه بهتر شدن این بازسازی کرد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=65153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.