• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
12

محرومیت زدائی از شاخصه های اردوهای جهادی است

  • کد خبر : 65295
  • 28 مرداد 1396 - 10:24
محرومیت زدائی از شاخصه های اردوهای جهادی است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید کلاهدوز گفت: حضور این جوانان در دورترین نقاط محروم کشور باعث ایجاد امیدواری به نظام جمهوری اسلامی می شود. و خدمات این جوانان هیچگاه از ذهن محرومان پاک نمی شود.

به گزارش نبض سحر، در حاشیه اردو های جهادی  گروه شهیداباذرفیروزی  در روستای اردجین  عبداله فیروزی با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی گفت: نوجوانان وجوانان بایدبرای استفاده از نیرو و نشاط خود تشویق شوند و فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی را در زمان جوانی درعمل نشان بدهند  تا این روحیه را در مسئولیت های آینده به نمایش بگذارند.

وی درادامه گفت: حضور این جوانان در دورترین نقاط محروم کشور باعث ایجاد امیدواری به نظام جمهوری اسلامی می شود. و   خدمات این جوانان هیچگاه از ذهن محرومان پاک نمی شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید کلاهدوز گفت: پیشرفت وتوسعه ما مدیون روحیه  وتفکربسیجی در بدنه مدیریت ومجموعه های اداری واجرایی است و بایداین تفکر در جامعه گسترش یابد.

فیروزی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما اکنون به پشتوانه اسلام ، رهبری و مردم درجایگاه ویژه جهانی  قرار دارد و خوشبختانه در ترازویی که قابل مقایسه با هیچ انقلاب درجهان نیست قرار دارد وبایدتلاش کنیم که این انقلاب وظرفیتهای مختلف آن به درستی به جهان شناسانده شود.

در این برنامه  مسئول گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه استان زنجان ضمن تشریح برنامه هاواهداف گروه های جهادی مهترین اصل این حرکت ها را رضای خداوند و خدمت به مردم مناطق محروم دانست وگفت: یکی ازاهداف انقلاب اسلامی کمک به محرومیت زدائی و مردم یاری است و توفیق خدمت به محرومین را ازبرکات نظام اسلامی دانست.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=65295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.