• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

مهمترین مشکل قهرمانان و مربیان شهرستان اشتغال است

  • کد خبر : 65467
  • 02 شهریور 1396 - 10:56
مهمترین مشکل قهرمانان و مربیان شهرستان اشتغال است

یک قهرمان و مربی ووشو خر مدره گفت: مهمترین مشکل قهرمانان و مربیان ما شغل هست باتوجه به اینکه ورزش قهرمانی دورانی دارد و تمام میشود نیاز به درآمد داریم وبا مربیگری هم نمیشود روزگار بچرخانیم ،چون حمایت نمی شویم .

به گزارش نبض سحر، توجه به ورزشکارانی که در شهر مغفول مانده و کمتر به آنها پرداخته شده است را در نشریه صیح امید آغاز کردیم تا با قهرمانان گمنام و افرای که کمتر در نشریات مطرح شده اند بیشتر آشنا شویم، قهرمانانی که  افتخارات فراوانی را برای شهر کسب کرده اند اما آن طور باید وشاید به آنان ارج نهاده نشده است .

در ادامه   با یکی از اساتید و قهرمانان شهر خرم دره که افتخارات فراوانی را برای شهرستان کسب کرده اند را برای آشنایی بیشتر شما همراهان همیشگی گفت و گویی را انجام داده ایم .

 

ضمن عرض سلام خدمت شما لطفا کمی از  خودتان و نحوه شروع ورزش خود برای ما بگویید:

اینجانب حمید احمدی متولداسفند ۱۳۶۳ ، اهل و ساکن شهر خرم دره  هستم  باتوجه به اینکه برداران بزرگم نیز رزمی کار بودن با هدایت آنها ،ورزش ووشو را ازسال ۱۳۷۸زیر نظر استاد منصور نوروزی شروع کردم و افتخار شاگردی ایشان را بعنوان اولین و تنهاترین مربی ورزشیم راداشتم،که نه تنها  ورزش بلکه درس زندگی رو از ایشان داشتم.

اولین مدال ورزشی را در چه سالی کسب کرده اید؟

اولین مدال مهمم رو در مسابقات انتخابی تیم ملی درسال ۱۳۸۳بدست آوردم وبه اردوی تیم ملی راه پیدا کردم وبعد از آن نیز چندین دوره قهرمان کشور در ووشو وکیک بوکسینگ شدم  همین افتخاران باعث شد که به اردوهای تیم ملی دعوت شوم.

چرا در حال حاضر دیگر ورزش حرفه ای را ادامه نمی دهید؟

بنده که درسال ۱۳۸۷به دلیل آسیب دیدگی در اردوی تیم ملی متاسفانه دیگر نتوانستم قهرمانی را بصورت حرفه ای ادامه بدهم هرچند بعد از آن هم در لیگ برتر ووشو و قهرمانی کشور مدالهایی روآوردم ولی از ورزش حرفه ای خداحافظی کردم و رو به سمت مربیگری آوردم.

کار مربیگری ورزش ووشو را از چه سالی و چگونه آغاز کردید؟

مربیگری را بصورت حرفه ای از سال ۱۳۸۸ شروع کردم و به لطف خداوند  با تاسیس باشگاه توانستم خدمت کوچکی را برای جوانان  شهرم  انجام دهم و آنان   را به ورزش کردن سوق بدهم و دومین باشگاه خصوصی خرمدره رادر رشته های رزمی  در خیابان دستغیب تاسیس نمودم که از همان سال شاگردان زیادی رو در امر قهرمانی آموزش دادم وبیش از ۶۰مدال قهرمانی کشور کسب نمودیم وهم اکنون نیز مسئول کمیته خواچوان کونگ فو استان زنجان هستم.

از مشکلات ورزش ووشو خرم دره برای خوانندگان بگویید:

مشکلات ووشو،باتوجه به اینکه ووشو ورزش اول خرمدره میباشد که قهرمانان زیادی در عرصه ملی و بین المللی دارد اما دریغ از کوچکترین توجه ،حتی ما یک مسئول هیئت خوب نداشتیم که یک تیم برای شهر تشکیل بدهد البته مشکل مدیریتی ووشو خرمدره با حضور حاج رضا محبی حل شده و نباید تلاشهای بی وقفه وی  را نادیده گرفت بعد ریاست حاج آقا محبی ،برای اولین بار مسابقات شهرستانی برگزار شد و همچنین تیمی از خرمدره در لیگ استانی حضور پیدا کرد.

ولی مهمترین مشکل قهرمانان و مربیان ما شغل هست باتوجه به اینکه ورزش قهرمانی دورانی دارد و تمام میشود نیاز به درآمد داریم وبا مربیگری هم نمیشود روزگار بچرخانیم ،چون حمایت نمی شویم .

 

چه توصیه ای  به جوانان شهرستان  دارید ؟

به جوانان توصیه میکنم که حتما یک رشته ورزشی رو دنبال کنند و با ورزش کردن روح و جسم خود را در آرامش و سلامتی قرار دهند و یک توصیه هم به ورزشکاران و قهرمانان این است  که بدور از حاشیه تمرین کنن،متاسفانه یکی از مشکلات ووشو خرمدره عدم اتحاد بین ورزشکاران و مربیان میباشد،که بر این حاشیه ها دامن میزند، و نبایدها زحمت مربیانی که برای آنها می کشند رو نادیده بگیرند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=65467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.