• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

۸۳ بانوی سالمند در خانه سالمندان نرگس نگه‌داری می‌شوند

  • کد خبر : 67094
  • 15 مهر 1396 - 11:43
۸۳ بانوی سالمند در خانه سالمندان نرگس نگه‌داری می‌شوند

رئیس اداره بهزیستی خرم‌دره گفت: در حال حاضر۸۳ بانوی سالمند در خانه سالمندان نرگس شهرستان خرم‌دره نگهداری می‌شوند.

میترا رحمانی در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به برنامه های برگزار شده درهفته سالمندان گفت: امروز مراسم صبحانه سالم را برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی شهرستان را برگزار کردیم و به مناسبت ایام محرم ، زیارت عاشورا در جمع سالمندان قرائت شد که با استقبال بسیار خوب این عزیزان واقع شد.

وی همچنین به بازدید از خانه سالمندان نرگس اشاره کرد  گفت: همچنین به مناسبت هفته سالمندمسئولین شهرستان از مرکز نگهداری سالمندان خرم دره بازدید و با سالمندان این مرکز دیدار و هدایایی را تقدیم آنان شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرم دره با اشاره به وجود یک خانه سالمندان در شهرستان خرم‌دره، تصریح کرد: خانه سالمندان نرگس تنها خانه سالمندان بانوان در استان زنجان است که در روستای قلعه حسینیه شهرستان خرم‌دره واقع شده است

رحمانی در ادامه با بیان اینکه وظیفه نگه‌داری از سالمندانی که نگهداری نمی‌شوند بر عهده بهزیستی است، عنوان کرد: بهزیستی نگهداری از سالمندان را به بخش خصوصی که مجوز فعالیت خود را از استان اخذ کرده است واگذار نموده است اما با این وجود نظارت بر روند کار آن وجود دارد.

 

وی  با بیان اینکه در حال حاضر ۸۳ بانوی سالمند استان در خانه سالمندان نرگس خرم‌دره نگه‌داری می‌شوند، اظهار کرد: افراد مسنی که در خانه سالمندان نگه‌داری می‌شوند اغلب در کانون توجه مردم خیر و نیکوکار قرار دارند اما نباید فراموش کنیم سالمندانی نیز وجود دارند که در منازل و در شرایط نامناسب زندگی می‌کنند که این قبیل از سالمندان نیز نیاز به توجه و کمک دارند و نباید فراموش شوند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به خدمات دهی به یک هزار معلول در شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان خرمدره یک هزار معلول که در چهار سطح معلولیت خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید طبقه بندی می شوند ، وجود دارد که بهزیستی به این معلولین خدمات ارائه می کند.

 

این مقام مسئول در پایان از کمک های مردمی در ایام محرم قدردانی کرد گفت: در دهه اول محرم نذورات مردم به خانواده های تحت پوشش بهزیستی توزیع شد و جذب نذورات و هدایای مردمی به معلولین و مددجویان بهزیستی همچنان ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای گفت و گو

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=67094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.