• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9

در چهل و هفتمین دوره جشنواره تندیس زرین جشنواره فیلم رشد از آن معلم زنجانی شد

  • کد خبر : 69199
  • 13 آذر 1396 - 8:46
در چهل و هفتمین دوره جشنواره تندیس زرین جشنواره فیلم رشد از آن معلم زنجانی شد

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رویا حسنی در چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم رشد تندیس زرین را کسب کرد. به گزارش نبض سحر , مریم شعبانی اظهار کرد: توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان از جمله مهم‌ترین رویکردهای آموزش و […]

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رویا حسنی در چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم رشد تندیس زرین را کسب کرد.

به گزارش نبض سحر , مریم شعبانی اظهار کرد: توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان از جمله مهم‌ترین رویکردهای آموزش و پرورش در مدارس است.
وی با اشاره به حضور پر رنگ نمایندگان استان زنجان در چهل و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اضافه کرد: این دوره از جشنواره به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان با حضور پنج فیلم در جشنواره فیلم رشد حضوری موفق داشته است، ادامه داد: از این تعداد دو اثر دانش‌آموزی و سه اثر ارسالی از سوی فرهنگیان بود.
شعبانی با اشاره به اینکه از مجموع آثار ارسالی استان زنجان سه اثر به مرحله حضور دعوت شد، عنوان کرد: “کوچه صنعتگران” در بخش مستند به کارگردانی آرزو شاکری دانش‌آموز آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان، پویانمایی “باران سربی” به کارگردانی لیلا محمدپور دانش‌آموزی از منطقه بزینه‌رود و  انیمیشن “مطالعه را حصاری نیست” به کارگردانی رویا حسنی آثار راه‌یافته به مرحله حضوری چهل و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد بودند.
وی با اشاره به اینکه رویا حسنی با اثر انیمیشن خود توانست روح زرین جشنواره را از آن خود کند، بیان کرد: انیمیشن این همکار فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه بوده است.
رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: رویا حسنی سال گذشته نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فیلم رشد شده بود.
انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=69199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.