• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

حضور حماسی مردم در ۹ دی نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد

  • کد خبر : 69900
  • 07 دی 1396 - 10:30
حضور حماسی مردم در ۹ دی نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: مردم بصورت خودجوش به خیابان ها آمدند و تمام نقشه های فتنه گران که از ۲۲ خرداد ۸۸ تا ۹ دی بوجود آمده بود را نقش بر آب کردند .

سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت  و گو با نبض سحر ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت:  ۹ دی روز بصیرت  ملی مردم ایران  بر علیه فتنه گران است،  این روز با هوشیاری ملت عزیز ایران و رهبری مقام معظم رهبری یکی از ایام الله های تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حضور مردم در حماسه ۹ دی گفت: مردم بصورت خودجوش به خیابان ها آمدند و تمام نقشه های فتنه گران که از ۲۲ خرداد ۸۸ تا ۹ دی بوجود آمده بود  را نقش بر آب کردند .

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: مردم  نقشه های دشمنان داخلی و هم دشمنان خارجی،  همچنین فریب خوردگان داخلی را که همانند عروسک اسباب بازی استعمار و ایادی آنها بودند و در رأس آنها آمریکا و صهیونیست ها بود را خنثی کردند.

احمدی تبار با اشاره به حوادث سال ۸۸ گفت: در این روز  مردم گوش به فرمان ولایت  شدند  و فتنه گران و اصحاب فتنه در این فاصله زمانی ۲۲ خرداد تا ۹ دی” الک” شدند و در آخر تاریخ ۲۵آذر ماه که فتنه گران آخرین فراخوانی خود را دادند که کمتر از ۳۰۰ نفر به خیابان ها آمدند ، آن زمان بود که مردم آگاه شدند.

وی با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری گفت:  با بصیرت افزایی هایی که مقام معظم رهبری داشتند در این برهه از زمان (بیش از ۳۰ عنوان سخنرانی داشتند که آنها را به همدلی و همزبانی و دوری از اختلاف افکنی توصیه می کردند ولی آنها گوش نکردند و در آخرین فراخوانی خود جمعیتی کمتر از ۳۰۰ نفر آمدند و آنها فهمیدند که دیگر مردم پشتیبان آنها نیستند ) براین اساس مردم آگاه شده و بصیرت پیدا کردند و در ۹ دی به خیابان ها آمدند و دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس کردند.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت:  یکی از برکات نظام اسلامی است که در رأس همه ی اینها رهبری مقام معظم رهبری بود که این بصیرت را به مردم دادند و یک مشت محکمی شد بر دهان همه آنهایی که می خواستند مردم را از انقلاب و انقلاب را از مردم همچنین از ولایت دور کنند و این در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=69900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.