• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

کشف ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خرم دره

  • کد خبر : 70789
  • 04 بهمن 1396 - 11:41
کشف ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خرم دره

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره گفت: طی ۱۰ ماه گذشته ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۱۲ درصدی کشفیات بودیم.

سرهنگ عباس حسنی در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به کشفیات نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره طی ۱۰ ماه گذشته از سال، تصریح کرد:  طی ۱۰ ماه گذشته ۴۰  کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۱۲ درصدی کشفیات بودیم.

وی از کاهش کشفیات درحوزه مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه نیز خبر داد و افزود: در کشف هروئین با افزایش ۲۱۱ درصدی و شیره تریاک نیز با افزایش ۶۱ درصدی مواجه بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه افزایش کشفیات در حوزه گراس نگران کننده است،تصریح کرد: امسال ۱۹ کیلوگرم گراس در سطح شهرستان از باغات و مزارع کشف شد که جای نگرانی دارد و باید نظارت‌ها در این حوزه افزایش یابد تا زمینه سودجویی عده‌ای از افراد متخلف فراهم نشود.

حسنی با اشاره به اینکه طی ۱۰ ماه گذشته ۲۱۰ نفر نیز در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند، اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۹ درصدی مواجه است که بیشتر دستگیر شدگان را به ترتیب افراد بیکار، شغل آزاد، کارگر و کشاورزان تشکیل می‌دهند و در بین کارمندان نیز در سال ۹۶ دو نفر دستگیر شده‌اند.

وی  با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف کمپ ترک اعتیاد رهروان کمال، خاطر نشان کرد: باید اهتمام جدی در زمینه تعیین تکلیف این کمپ وجود داشته باشد تا شاهد بروز مشکل در زمینه درمان معتادان نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه بیکاری ارتباط معناداری با اعتیاد دارد، اظهار کرد: دستگاه های مسئول و متولی امر اشتغال باید برای حل مشکل بیکاری افراد بهبود یافته از دام اعتیاد اهتمام ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=70789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.