• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

حضور پرشور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی برای دشمنان بود

  • کد خبر : 71638
  • 27 بهمن 1396 - 12:46
حضور پرشور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی برای دشمنان بود

امام جمعه خرمدره: ۲۲ بهمن امسال حادثه خیره کنند، پرشور تر از گذشته و پاسخ دندان شکن به دشمن با وجود همه مشکلات بود که باعث پایبندی مردم به آرمان ها انقلاب شد.

به گزارش نبض سحر،  حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، افزود: نتیجه و قدر شناسی از زحمات پیامبران پیروی ازامامت است و خداوند اطاعت از امامان را نظام مردم قرارداده و حرکت در مسیرامامت تنها راه نجات از تفرقه و چند گانگی است .

وی در ادامه با اشاره به منویات رهبری در مورد حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار شد و این حضور نشان از موضع گیری سیاسی ملت، عواطف فراوان ملت نسبت به انقلاب و رهبری، نشاط روحی و امید اجتماعی مردم است.

امام جمعه خرمدره ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال حادثه خیره کنند، پرشور تر از گذشته و پاسخ دندان شکن به دشمن با وجود همه مشکلات بود که باعث پایبندی مردم به آرمان ها انقلاب شد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امروز بزرگترین راه مبارزه با آمریکا کار کردن، مجاهدت با اخلاص برای ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد، باز کردن گره های معیشتی مردم، رونق دادن به اقتصاد است.

وی تاکید کرد: کسانی که ابتدا در ریل انقلاب حرکت کردند ولی در میانه راه از قطار انقلاب پیاده شدند و از ولی فقیه تبعیت نکردند و باعث خوشحالی دشمنان شدند از طرف مردم قابل بخشش نیستند و اگر از مردم و رهبری طلب بخشش کنند حتما مردم و رهبری آن ها را خواهند بخشید.

امام جمعه خرمدره با اشاره به کودتا سال ۱۲۹۹و به حکومت رسیدن رضا خان، بیان کرد: حکومت رضا خان موجب اسلام ستیزی، ابطال جوانان، از بین بردن استقلال واعتماد به نفس در کشور، کشف حجاب به بهانه حضور زنان در صحنه شد.

حجت الاسلام حسینی یاد آور شد: دشمن می خواهد سوریه آرام نباشد و حزب الله و ایران را گروه تروریستی می خواند اما توانسته ایم جبهه عربی عبری را در محل تولدش از بین ببریم.

وی با اشاره به اینکه نباید کم ترین زاویه با ولایت فقیه داشته باشیم، ابراز کرد: امامت وسیله استحکام، پیشرفت عزتمندانه و اتمام ماموریت رسالت است و تا زمانی که پیامبر(ص) در قید حیات بودند حضرت علی (ع) هیچ خطبه ای نداشت پس از رحلت پیامبر می بینیم که ایشان ایراد خطبه کرده اند.

امام جمعه خرمدره خاطر نشان کرد: اعتراض، بی اعتنایی و عدم تایید دستگاه حاکم،به استیضاح کشیدن و محاکمه رهبران، گریه کردن برای آگاهی مردم، اعتصاب سخن با حاکمان وقت از شیوه های مبارزه حضرت زهرا(س) بود.

وی در پایان شهادت سید عباس موسوی دبیرکل حزب الله، رحلت آیت الله فاضل لنکرانی، قیام مردم تبریز در چهلم شهدای قم، را گرامی داشت.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=71638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.