• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

در ایام نوروز، ارائه خدمات باید بهتر از سال گذشته باشد

  • کد خبر : 72131
  • 13 اسفند 1396 - 9:23
در ایام نوروز، ارائه خدمات باید بهتر از سال گذشته باشد

فرماندار خرمدره گفت: رسیدگی به امورات مردم تعطیل بردار نیست، در تعطیلات می بایست در بانکها و ادارات کشیک حضور داشته باشد که در صورت لزوم خدماتی را ارئه نماید .و تعطیلات عید امسال باید بهتر از سال گذشته باشد چون ادارت از مدیران بومی شهرستان برخوردار است .

 

به گزارش نبض سحر، حجت محمدی در جلسه کارگروه امنیت و انتظامات و پیشگیری از سرقت گفت : برای ایجاد امنیت تمامی ادارات و مردم تعامل و همکاری لازم راباید داشته باشند . بدون عزم عمومی نعمت امنیت در جامعه محقق نخواهد شد .

وی گفت:: سال ۹۵ پایان سال خوبی برای مردم در شهرستان خرم دره بودبا تدابیر اندیشیده شده  چهارشنبه آخرسال  مصدومین کمی  داشتیم و ترافیک روانی در پنج شنبه آخر سال وجود داشت .

فرماندار خرمدره در این جلسه با اشاره به مشکلات جایگاهای سوخت شهرستان  تاکید کرد  :  جایگاههای سی ان جی غزال مشکلاتی را دارد که هرچه سریعتر برای رفع نواقصات آن باید اقدام شود تا در ایام تعطیلات نوروزی امسال مسافران و همشهریان بتوانند ازاین جایگاههای استفاده نمایند .

محمدی درخصوص پیشگیری از سرقت در تعطیلات نورورزی از مدیران بانکها و روسای ادارت و مردم خواست :در ایام تعطیلات تمامی ادارات و بانکها و مردم برای پیشگیری از سرقت ها تعامل لازم را  با نیروی انتظامی را داشته و به نکات امنیتی برای حفظ ساختمانهای خود توجه ویژه داشته باشند .

فرماندار شهرستان خرم دره  در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت : در ایام تعطیل از دستگاهها و اصناف بازدید خواهد شد و مانور ساعت صفر صورت می گیرد  که در این مانور  رییس یا معاون ادارات  در سریع ترین زمان می بایست در این حاضرشوند  .

 محمدی  با اشاره به ارائه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی گفت : رسیدگی به امورات مردم تعطیل بردار نیست، در تعطیلات می بایست در بانکها و ادارات کشیک حضور داشته باشد که در صورت لزوم خدماتی را ارئه نماید  و تعطیلات عید امسال باید بهتر از سال گذشته باشد چون ادارت از مدیران بومی شهرستان برخوردار است .

وی خواستار برخورد جدی با متخلیفن و فروشندگان مواد منفجره در شهرستان شد و گفت : چهارشنبه آخر سال نیروی انتظامی ، اصناف و سپاه  با همکاری هم  فروشندگان غیر قانونی مواد محترقه  شناسایی و با برهم زنندگان نظم عمومی  برخورد جدی شود .

این مقام مسئول درپایان سخنانش با اشاره به نبود اداره تعاون روستایی افزود : در اسفند ماه سال جاری با حضور کشاورزان  اداره تعاونی روستایی شهرستان خرم دره افتتاح  و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=72131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.