• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

استانداران پیر و فرتوت باید برکنار شوند/ امروز کشور نیازمند کار انقلابی است

  • کد خبر : 74321
  • 05 مرداد 1397 - 23:17
استانداران پیر و فرتوت باید برکنار شوند/ امروز کشور نیازمند کار انقلابی است

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه استاندارهای پیر و فرتوت که بعضی معاونانشان کم‌کار و حاشیه‌ساز هستند را برکنار کنید، گفت: امروز کشور نیازمند کار انقلابی است.

 حجت‌الاسلام علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌دره با اشاره به اینکه در آیات فراوانی از قرآن کریم به نماز جمعه و آداب آن اشاره شده اظهار کرد: در فرمایشات معصومین (ع) نیز به وفور در رابطه با نماز جمعه صحبت شده است.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به وجود سوره‌ای در قرآن کریم به نام جمعه تصریح کرد: پیامبر اسلام هم برای نمازگزار جمعه دعا می‌کند.

وی به فداکاری و جانفشانی علما برای برگزاری نماز جمعه بعد از انقلاب از جمله مرحوم آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و افزود: نماز جمعه مظهر وحدت مردم و آگاه‌سازی و افشاگری علیه دشمنان اسلام و نظام است.

حسینی تبعیت از ولی فقیه را از شاخصه‌های پایگاه نماز جمعه دانست و گفت: نماز جمعه تاکید مؤکد بر ولایت‌پذیری به شمار می‌رود.

امام جمعه خرم‌دره به سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری و همچنین عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: این رویداد در زمان خود از وقایع تاثیرگذار در تاریخ ایران به شمار می‌رود.

وی به اشتباه رژیم بعث عراق بعد از پذیرش قطعنامه اشاره و تاکید کرد: در عملیات مرصاد خواب آشفته دشمنان خارجی و خائنان داخلی از جمله منافقین نقش بر آب شد.

حسینی با تاکید بر خفت و خاری دشمنان برای مواجه با نظام اسلامی گفت: آن‌ها برای مقابله با ایران از از خائنان و دشمنان داخلی ملت ایران استفاده می‌کنند.

امام جمعه خرم‌دره با تقدیر از رئیس‌جمهور کشورمان در اعلام موضع قاطع در قبال رجز خوانی ترامپ افزود: این مواضع توسط دیگر مسؤولان از جمله فرماندهان نظامی مانند سردار سلیمانی هم اعلام شد.

وی تغییر در کابینه دولت را به رئیس‌جمهور پیشنهاد کرد و گفت: ورود وزرا و مدیران توانمندتر به بدنه دولت به حل مشکلات کمک خواهد کرد؛ چرا که امروز کشور نیازمند مدیرانی انقلابی‌تر است؛ ضمن اینکه اخلالگران و مفسدان اقتصادی باید به مردم معرفی شوند.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه استاندارهای پیر و فرتوت که بعضی معاونانشان کم‌کار و حاشیه‌ساز هستند را برکنار کنید، گفت: امروز کشور نیازمند کار انقلابی است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=74321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.