• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

اکنون وقت اصلاحات واقعی است/ بی‌کفایتی مسؤولان را به عهده ترامپ و تحریم نیندازید

  • کد خبر : 74417
  • 12 مرداد 1397 - 17:15
اکنون وقت اصلاحات واقعی است/ بی‌کفایتی مسؤولان را به عهده ترامپ و تحریم نیندازید

امام جمعه خرم‌دره گفت: الان وقت اصلاحات واقعی است مردم کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارند مردم انتظار کار وخدمت رسانی و حل کردن مشکلات را دارند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرم‌دره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار کرد: خداوند متعال توسط پیامبرش قرآن را برای راهنمایی بشر فرستاد و به بشر درس زندگی آموخت.
خطیب نماز جمعه خرم‌دره افزود: خداوند در آیات فراوان دستور به اطاعت از پیامبر می‌دهد، خداوند، پیامبر و ائمه معصومین بر ما ولایت دارند.

وی تصریح کرد: در زمان غیبت هم مراجعه به ولی فقیه طبق فرمایش امام معصوم همانطور که امام  راحل فرمودند، ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله است.
امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه، وظیفه‌ ولی فقیه ابلاغ، تببین حکم و اعلام موضع است؛ افزود: قوای سه گانه به عنوان بازوان رهبری باید به مردم خدمت کنند و مسائل کلی و جزئی را با تدبیر تببین کرده و در خدمت مردم باشند.

حسینی با تاکید بر اینکه نباید تصور شود که رهبری باید به تمام مشکلات خرد و کلان کشور رسیدگی کند؛ خاطر نشان کرد: اگر بنا بود؛ فقط رهبری به همه مشکلات رسیدگی کند، به چه علت شعبه‌های مختلف قضایی زیر نظر قوه قضائیه در شهرستان‌ها و کشور داریم؛ وظیفه قضات و شعبات چیست؟

امام جمعه خرم‌دره افزود: قوه مقننه کارش این وسط چیست؟ و چه وظیفه‌ای را مقابل ملت دارد؟ آیا این نیست که با همه امکانات موجود و در دسترس خود از فساد جلوگیری کرده و مقابل آن بایستد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون زمان؛ زمان اصلاحات واقعی است؛ اذعان کرد: مردم کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارند بلکه مردم انتظار کار و خدمت رسانی و حل کردن مشکلات را دارند.

حسینی با اشاره به اینکه با اتحاد و همدلی می‌‌توان از پس مشکلات و فشارهای اقتصادی بر آمد یاد آور شد: این قدر نگویید تحریم, تحریم؛ سوریه با این همه آماج حمله و فشار در مقابل دشمنان ایستاده و سقوط نکرده است.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم افزود: مردم برای تهیه خوراک، وسایل منزل و خودرو که در داخل کشور وجود دارد و مربوط به دلار نیست در فشار قرار دارند و  چرا باید قیمت اجناس افزایش یابد؟

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه بی‌کفایتی مسؤولان را نباید به عهده ترامپ و تحریم انداخت؛ تصریح کرد: مردم به دولت فرصت بدهند، دولتمردان هم فرزندان همین ملت هستند و دشمن درصدد قرار دادن فرزندان همین ملت در مقابل هم است و می‌خواهند اتحاد را از بین ببرد.

حسینی در ادامه با اشاره به  فراخوان‌های اخیر با توصیه به جوانان گفت: جوانان شما می‌دانید ایران اسلامی به دست شما رو به آبادانی بهتر خواهد رفت.

وی با گرامیداشت شهادت بابائی و شهید لشگری و تبریک روز خبرنگار افزود: در فضای کنونی خبرنگاران باید
فعالیت ویژه داشته باشند و حضور در فضای مجازی را جدی بگیرند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=74417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.