• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

کامیون‌داران خرم‌دره‌ای صاحب اتحادیه شدند

  • کد خبر : 75262
  • 15 آذر 1397 - 9:16

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: کامیون‌داران خرم‌دره‌ای صاحب اتحادیه شدند.   به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم‌دره با اشاره به توزیع گوشت و برنج به نرخ دولتی در شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: تا وضعیت بازار به ثبات قابل قبول برسد توزیع مواد پروتئینی و گوشتی ادامه خواهد داشت. […]

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: کامیون‌داران خرم‌دره‌ای صاحب اتحادیه شدند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حجت محمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم‌دره با اشاره به توزیع گوشت و برنج به نرخ دولتی در شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: تا وضعیت بازار به ثبات قابل قبول برسد توزیع مواد پروتئینی و گوشتی ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه توزیع برخی از کالاهای تنظیم بازار در فروشگاه فرهنگیان که از اولین و معتبرترین فروشگاه‌های شهرستان است صورت می‌گیرد، اظهار کرد: فروشگاه فرهنگیان صرفا برای فرهنگیان نیست، بلکه همه اقشار جامعه نیز می‌توانند از آنجا خرید کنند.

 

محمدی با اشاره به اینکه بازرسی‌های مستمر و مداوم و رمز ثبات قیمت‌ها در بازار است، ادامه داد: باید از ظرفیت اتحادیه‌ها در زمینه بازرسی از بازار استفاده شود.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی اتحادیه کامیون‌داران در شهرستان خرم‌دره اظهار کرد: کامیون‌داران شهرستان خرم‌دره سندیکا و اتحادیه برای پیگیری مشکلات‌شان نداشتند که با تلاش مسئولان این اتحادیه نیز راه‌اندازی شد و تاکنون ۲۹۰ کامیون‌دار در این اتحادیه ثبت‌نام کردند.

 

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به جابه‌جایی جمعه بازار شهرستان، اظهار کرد: مکان قبلی جمعه‌بازار در روزهای جمعه موجب ایجاد یک گره ترافیکی کور در شهرستان می‌شد که با جابه‌جایی محل جدید، این مشکل تا حدودی برطرف شده است، زیرا محل جدید جمعه‌بازار دارای پارکینگ بوده و استقبال خوبی از سوی همشهریان از این بازار شده است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.