• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

اولتیماتوم استاندار به مدیران‌کل برای تعیین تکلیف سرپرستی ادارات

  • کد خبر : 75446
  • 04 دی 1397 - 17:01
اولتیماتوم استاندار به مدیران‌کل برای تعیین تکلیف سرپرستی ادارات

استاندار زنجان گفت: همه مدیران‌کل استانی باید ظرف یک ماه آینده تکلیف سرپرستی ادارات را تعیین کنند. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه ۴۰ سال است که کشور ما با دشمنی و استکبار جهانی دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: ایران اسلامی […]


استاندار زنجان گفت: همه مدیران‌کل استانی باید ظرف یک ماه آینده تکلیف سرپرستی ادارات را تعیین کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه ۴۰ سال است که کشور ما با دشمنی و استکبار جهانی دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: ایران اسلامی بحران‌های فراوانی از جمله کودتای نوژه، ماجرای سفارت آمریکا، حمله به طبس و جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان که در جنگ تحمیلی علیه کشورمان شکست خوردند، رو به جنگ نیابتی با بهره‌گیری از داعش آوردند، ادامه داد: بدخواهان نظام با خرج میلیاردها دلار در تلاش بودند تا اسلام قلابی را جایگزین اسلام ناب کنند که در این حوزه نیز شکست خوردند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه خاورمیانه در حال حاضر هوشیار شده است، ادامه داد: مهم‌ترین مشکل آمریکا و حامیانش این است که خاورمیانه‌ای‌ها نمی‌خواهند با نقشه آن‌ها حرکت کنند.

حقیقی با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر به حربه تحریم علیه مقابله با کشورمان روی آورده است، یادآور شد: فشار بر مردم وجود دارد اما نباید اجازه داد این فشارها آن‌ها را ناامید کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در حال تلاش برای بزرگ‌نمایی مشکلات کشور هستند، ادامه داد: جو رسانه‌ای که بدخواهان نظام از فضای موجود در التهابات ارز در کشور ایجاد کردند، بسیار بزرگ‌تر از آنچه بود که در داخل کشور در جریان بود.

استاندار زنجان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: برای گرامی‌داشت و تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم، باید نمایشگاهی از توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب برپا شود تا جوانان و نوجوانان با دستاوردهای عظیم انقلاب آشنا شوند.

حقیقی با اشاره به افزایش چشم‌گیر جمعیت کشور بعد از انقلاب اسلامی، ادامه داد: علی‌رغم این افزایش جمعیت، خدمات شایانی بعد از انقلاب اسلامی به مردم ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب تولید گاز ۳۰ برابر بیشتر شده و صادرات نیز ۳۰ برابر افزایش یافته است، تصریح‌ کرد: همه این دستاوردها حاصل خون شهدا است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید به جوانان گفته شود که توفیقات به دست آمده در سایه استقلال و عدم سرسپردگی به مستکبران جهان به دست آمده است، افزود: هویت دینی کشور در مسیر رسیدن به توسعه حفظ شده است تا جایی که وجدان عمومی به این نتیجه رسیده است که تنها نسخه نجات‌بخش، نسخه اسلام است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه جوانان ما باید به دستاوردهای نظام افتخار کنند، ادامه داد: دنیا باید بداند خون شهیدان حق است و همه پیشرفت‌های کشور در سایه این خون‌ها حاصل شده است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم مفهوم وحدت و اعتماد بین مردم تقویت شود، بیان کرد: باید مواظب انضباط کلامی و رفتاری خود باشیم و نسنجیده و بدون تفکر حرف نزنیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه شهرستان خرم‌دره از پتانسیل‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف برخوردار است، یادآور شد: این شهرستان با تقدیم ۱۱۸ شهید، ۳۱۷ جانباز و ۲۷ آزاده نشان داد که در ایثارگری نیز پیشرو است.

حقیقی تاکید کرد: پروژه‌هایی نظیر تاسیسات فاضلاب شهری، پروژه انتقال آب از سد کینه‌ورس به ابهر و خرم‌دره و تکمیل شهرک صنعتی خرم‌دره، از پروژه‌هایی است که باید در این شهرستان به صورت جدی پیگیری شود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مدیران پروازی استان باید طی دو ماه آینده تکلیف خود را تعیین کنند، گفت: اولویت در انتخاب مدیران با مدیران بومی است.

حقیقی با اولتیماتوم به مدیران استانی برای تعیین تکلیف سرپرستی در ادارات، یادآور شد: همه مدیران‌کل استانی باید ظرف یک ماه آینده تکلیف سرپرست ادارات را تعیین کنند.

وی با اشاره به اینکه عیب است در یک شهرستان اداره‌ای با سرپرستی گذران امور کند، خاطرنشان کرد: اولویت باید با مدیران بومی باشد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.