• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

سامانه کارا برای ثبت‌نام‌های جدید بسته است

  • کد خبر : 75630
  • 03 بهمن 1397 - 22:05
سامانه کارا برای ثبت‌نام‌های جدید بسته است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی شهرستان خرم‌دره گفت: سامانه کارا برای ثبت‌نام طرح‌های جدید بسته است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حبیب‌الله مقدم ظهر امروز در جلسه بررسی و نظارت بر تسهیلات تکلیفی و منابع بانکی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه تسهیلات اعتباری در نظر گرفته شده در سامانه کارا در نهایت سرمایه‌گذاری […]


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی شهرستان خرم‌دره گفت: سامانه کارا برای ثبت‌نام طرح‌های جدید بسته است.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، حبیب‌الله مقدم ظهر امروز در جلسه بررسی و نظارت بر تسهیلات تکلیفی و منابع بانکی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه تسهیلات اعتباری در نظر گرفته شده در سامانه کارا در نهایت سرمایه‌گذاری و اشتغال را برای شهرستان رقم می‌زند، اظهار کرد: در همین راستا به صورت مکرر جلسات کمیته فنی برای استفاده هر چه بهتر از این تسهیلات برگزار شده است.

وی با اشاره به اجرای مرحله اول طرح اشتغال فراگیر در سطح شهرستان خرم‌دره همزمان با سراسر کشور، گفت: در حال حاضر سامانه کارا به علت پایش مرحله اول بسته است و احتمالا مرحله دوم بازگشایی این سامانه با تغییراتی همراه خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال حدود ۵۱۱ طرح در سامانه کارا در شهرستان خرم‌دره ثبت‌نام داشتند، اظهار کرد: طرح‌ها بعد از درخواست مجری برای بررسی به دستگاه‌های اجرایی اجرایی و سپس کمیته فنی ارجاع می‌شوند.

وی با بیان اینکه  ۱۰۶ طرح توسعه‌ای، ۱۳۸ طرح جدید و ۶۷ طرح سرمایه در گردش توسط دستگاه‌های اجرایی بررسی و به کمیته فنی ارجاع شده است، عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته ۶۴ طرح در حوزه اشتغال روستایی موفق به اخذ تحصیلات کامل شدند که رقم این تسهیلات ۱۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال با اشتغال ۲۲۶ نفر است.

مقدم با اشاره به اینکه در اشتغال فراگیر نیز سه طرح موفق به اخذ تسهیلات کامل در شهرستان شدند، اظهار کرد: رقم این طرح‌ها ۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال با اشتغال ۱۶نفر است.

وی با تاکید بر اینکه ۲۳ طرح در دست بررسی شعبات است، ادامه داد: نظارت بر طرح‌ها موضوعی است که بعد از اعطای تسهیلات با جدیت پیگیری می‌شود، زیرا این امر سبب می‌شود که اشتغال‌های ایجاد شده از پایداری برخوردار باشد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75630

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.