• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

قیمت مصوب میوه شب عید در زنجان اعلام شد/ پرتقال ۳ هزار و ۳۰۰ تومان و سیب ۵ هزار و ۳۰۰ تومان

  • کد خبر : 75958
  • 24 اسفند 1397 - 9:53

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان قیمت مصوب میوه شب عید را اعلام کرد و گفت: قیمت پرتقال ۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سیب زرد و قرمز ۵ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است. محمود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده درباره قیمت میوه […]

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان قیمت مصوب میوه شب عید را اعلام کرد و گفت: قیمت پرتقال ۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سیب زرد و قرمز ۵ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

محمود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده درباره قیمت میوه شب عید در زنجان اظهار کرد: پس از تشکیل چهارمین جلسه کمیته راهبری تامین و توزیع میوه ایام پایانی سال استان با موضوع قیمت سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال ۱۳۹۷ و نوروز ۱۳۹۸ و بررسی همه جوانب، قیمت مصوب خرده فروشی توسط غرفه‌های منتخب برای توزیع از روز شنبه ۲۵ اسفندماه اعلام شد.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان زنجان تصریح کرد: بر همین اساس طبق تصمیم گرفته شده قیمت خرده فروشی پرتقال تامسون در غرفه به ازای هر کیلوگرم ۳ هزار و ۳۰۰ تومان، قیمت خرده فروشی سیب قرمز در غرفه به ازای هر کیلوگرم ۵ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت خرده فروشی سیب زرد در غرفه به ازای هر کیلوگرم ۵ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

وی افزود: به ‌منظور حمایت از مصرف کنندگان، در زمان خرید محصول وزن سبد‌های میوه به ازای هر سبد ۵۰۰ گرم معادل نیم کیلوگرم از کل وزن میوه کسر خواهد شد و غرفه‌هایی که میوه شب عید را توزیع می‌کنند، با نصب بنرها و پلاکاردهای اختصاصی ذیل از سایر غرفه مشخص خواهند شد.

نوری تصریح کرد: سهمیه استان زنجان برای تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال و نوروز ۹۸ بیش از ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و امسال ۷۰۰ تن سیب‌ درختی و یک هزار تن پرتقال تامسون شمال در سردخانه‌های استان برای توزیع در استان ذخیره سازی شده است.

به گزارش فارس، امسال میوه شب عید در ۸۶ غرفه در سطح استان زنجان عرضه خواهد شد، که از این تعداد ۴۷ غرفه و مرکز فروش میوه شب عید در شهرستان زنجان پیش‌بینی‌شده و ۳۹ غرفه فروش میوه نیز در سایر شهرستان‌ها فعال خواهند بود، از همین رو هیچ مشکلی در زمینه تهیه میوه وجود نداشته و میوه‌ها بدون واسطه، توزیع و به ‌دست مصرف‌کننده خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=75958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.