• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

حضور ۴ بوکسور استان زنجان در تیم ملی/ رتبه ششم کشور را با ۶ ورزشکار به دست آوردیم

  • کد خبر : 79156
  • 28 مرداد 1401 - 3:51

دبیر هیئت بوکس استان زنجان با اشاره به حضور چهار بوکسور استان زنجان در تیم ملی، گفت: ۳ بوکسور در رده سنی بزرگسالان و یک بوکسور در رده سنی جوانان در تیم ملی حضور دارد.   نبض سحر: ابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با یادآوری برگزاری مسابقات کشوری بوکس در رده سنی بزرگسالان، […]

دبیر هیئت بوکس استان زنجان با اشاره به حضور چهار بوکسور استان زنجان در تیم ملی، گفت: ۳ بوکسور در رده سنی بزرگسالان و یک بوکسور در رده سنی جوانان در تیم ملی حضور دارد.

 

نبض سحر: ابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با یادآوری برگزاری مسابقات کشوری بوکس در رده سنی بزرگسالان، اظهارکرد: تیم استان زنجان با کسب یک مدال طلا و دو نقره رتبه ششم کشوری را در بخش تیمی کسب کرد.

وی با اشاره به افزایش تعداد وزن ها در مسابقات بوکس به ۱۳ وزن، ابراز کرد: استان زنجان با شش ورزشکار توانست رتبه ششم کشور را کسب کند.

دبیر هیئت بوکس استان زنجان با بیان اینکه در مسابقات کشوری بوکس در رده سنی جوانان با کسب سه مدال برنز و یک طلا در رتبه هفتم کشوری قرار گرفتیم، تصریح کرد: حسین الله‌ورن، امیرحسین الله ورن، امیر ذوالقدر مدال برنز و حسین کردلو مدال طلا در این مسابقات کسب کردند.

وی با اشاره به حضور چهار بوکسور استان زنجان در تیم ملی، عنوان کرد: ۳ بوکسور در رده سنی بزرگسالان و یک بوکسور در رده سنی جوانان در تیم ملی حضور دارد.

عباسی با بیان اینکه مسابقات استعداد برتر بوکس در رده سنی نوجوانان به دلیل افزایش بیماری کرونا در کشور به تعویق افتاد، خاطر نشان کرد: این مسابقات در شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان مسابقات انتخابی خود را برای مسابقات استعداد برتر در رده سنی نوجوانان برگزار کرده است، ادامه داد: ورزشکاران زنجانی آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات را دارد.//ک

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=79156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.