• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
14

زمان انتظار کارت سوخت ناوگان عمومی به ۲۰ روز کاهش یافت

  • کد خبر : 80637
  • 06 اردیبهشت 1402 - 11:01
زمان انتظار کارت سوخت ناوگان عمومی به ۲۰ روز کاهش یافت

مدیرکل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان گفت: مقرر شده تا در سال ۱۴۰۲ کارت‌های سوخت ناوگان عمومی در حد فاصل یک هفته تا ۲۰ روز بعد از تاریخ درخواست به دست رانندگان برسد.   حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص کارت شخصی بنزین دارندگان خودرو اظهار داشت: طبق آمار سامانه، تا پایان […]

مدیرکل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان گفت: مقرر شده تا در سال ۱۴۰۲ کارت‌های سوخت ناوگان عمومی در حد فاصل یک هفته تا ۲۰ روز بعد از تاریخ درخواست به دست رانندگان برسد.

 

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص کارت شخصی بنزین دارندگان خودرو اظهار داشت: طبق آمار سامانه، تا پایان اسفند ماه سال گذشته تمام افرادی که کارت سوخت درخواست کرده بودند؛ کارت سوخت تولید شده یا تحویل شده و یا در پست موجود است و می‌توانند با مراجعه از نزدیکترین مرکز پست تحویل بگیرند.

وی افزود: مقرر شده در سال ۱۴۰۲ کارت‌های سوخت ناوگان عمومی در حد فاصل یک هفته تا ۲۰ روز بعد از تاریخ درخواست و کارت‌های شخصی یک ماه و حداکثر دو ماه تولید شده و به دست رانندگان برسد و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان اذعان کرد: در حد فاصل زمانی مذکور اگر افراد پیگیر تولید کارت خود باشند می‌توانند به دفتر پلیس ۱۰+ که کارت تقاضا داده شده مراجعه نماید و یا اینکه با شماره‌گیری ۰۹۷۲۷ تماس بگیرند از صدور کارت سوخت خودروی خود اطلاع بگیرد.

وی اذعان کرد: سامانه هوشمند سوخت، هیچ‌گونه مشکلی در بهره‌برداری نداشته و هم‌اکنون توزیع بنزین در سراسر کشور بدون اختلال در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=80637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.