• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

فرهنگسازی مدیریت پسماند را با آموزش‌های شهروندی اغاز می کنیم

  • کد خبر : 80751
  • 20 اردیبهشت 1402 - 11:03
فرهنگسازی مدیریت پسماند را با آموزش‌های شهروندی اغاز می کنیم
با هدف ترویج آموزش‌های شهروندی، فرهنگسازی مدیریت پسماند را آغاز می کنیم.

نوری آرا شهردار خرم دره با اشاره به لزوم فعالیت‌های آموزشی در زمینه مسائل مرتبط با زیست‌شهری گفت: آموزش شهروندی یکی از محورها و ارکان اصلی توسعه شهری است. شهروند آموزش‌دیده و آشنا به تکالیف و وظایف شهروندی، مدیریت شهری را در تحقق اهداف عالیه، همراهی خواهد کرد.
نوری آرا تأکید کرد: عادات و رفتارهای شهروندان، تاثیر ویژه‌ای در کمیت و کیفیت نحوه ارائه خدمات شهری دارد؛ شهروندان متعهد و آشنا به تکالیف شهروندی، بسترساز شهری پویا، زیبا و سلامت‌محور خواهند بود.

شهردار خرم دره در پایان عنوان کرد: بخشی از زباله‌های سطح شهر مربوط به رفتارهای غیرمتعهدانه ای است که ساعت بیرون گذاشتن زباله را رعایت نمی‌کنند. وی از عموم شهروندان درخواست کرد ضمن رعایت ساعت بیرون گذاشتن زباله، نسبت به نشر و ترویج این فرهنگ، اهتمام ورزند.

 

شهردار خرم دره همچنین  در حاشیه بازدید از وضعیت گلخانه های سطح شهر، با اشاره به تاریخچه گلخانه های شهرداری و گونه های مختلف قابل کشت و متناسب با اقلیم شهر، مواردی را مطرح نمود و گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته، نسبت به زیباسازی گلخانه های شهرداری به منظور بازدید شهروندان بویژه دانش آموزان در راستای آموزش شهروندی اقدام خواهیم نمود‌.

شهردار خرم دره اظهار نمود: با توجه به شعار مطرح شده از طرف مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر مهار تورم و رشد تولید در سال جدید و در راستای تولید انبوه و پرورش گونه های مختلف گلهای آپارتمانی درختان و درختچه های زینتی در شهر توانمندی گلخانه شهرداری را با تزریق بودجه و سرمایه گذاری بالا برده و زمینه مشارکت شهروندی و بهره مندی مردم از گونه های موجود را فراهم خواهیم نمود.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=80751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.