• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

کمبود لاستیک در بازار زنجان به دلیل نبود نظارت است

  • کد خبر : 80869
  • 06 خرداد 1402 - 12:13
کمبود لاستیک در بازار زنجان به دلیل نبود نظارت است

رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان با بیان اینکه در بحث لاستیک و تامین لاستیک در بازار بر عهده کارخانه‌های مربوطه است گفت: کمبود لاستیک در بازار به دلیل نبود نظارت است.   محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه نحوه ثبت نام لاستیک در سایت‌های کویر، تایر، بارز، ایران تایر و کسبینو […]

رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان با بیان اینکه در بحث لاستیک و تامین لاستیک در بازار بر عهده کارخانه‌های مربوطه است گفت: کمبود لاستیک در بازار به دلیل نبود نظارت است.

 

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه نحوه ثبت نام لاستیک در سایت‌های کویر، تایر، بارز، ایران تایر و کسبینو صورت می‌گیرد اظهار کرد: انبار تولیدکنندگان لاستیک پر از کالا بوده و لاستیک‌ها از طریق سایت خریداری و روزی یک کامیون تحویل اداره پست می‌شود انبار اداره پست مملو از لاستیک نو است.

وی افزود: نحوه ثبت نام لاستیک دولتی فقط از طریق سایت‌های کویر تایر، بارز، کسبی نو و ایران تایر انجام می‌شود که همشهری‌ها می‌توانند ثبت نام نموده مدارک مورد نظر را بارگذاری نمایند و لاستیک مد نظر را از طریق اداره پست دریافت نمایند.

رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان عنوان کرد: با مراجعه به انبار اداره پست می‌توان به این نکته پی برد که روزی یک کامیون لاستیک تحویل انباری اداره پست می‌شود و کسبه و زیر مجموعه بخش لاستیک فروشان از این امر نگران و گله‌مند هستند.

محمدی گفت: کسبه لاستیک فروشان و افرادی که در زمینه فروش لاستیک در استان زنجان فعالیت دارند لاستیکی برای فروش به مشتری نداشته و لاستیک‌ها از طریق سایت به فروش می‌رسد و در برنامه دیوار نیز به قیمت هنگفتی به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: متاسفانه لاستیک فروشان در استان زنجان خود از طریق برنامه دیوار اقدام به خرید لاستیک می‌نمایند و کمبود لاستیک باید از طریق کارخانه‌های ذیربط پیگیر و تامین شود.

رئیس اتحادیه لاستیک فروشان استان زنجان ابراز کرد: اگر نظارت‌های دقیق در امر ارائه لاستیک در بازار دقیق و منظم صورت گیرد جایگاه فروشنده و مصرف کننده مشخص شود اوضاع بازار لاستیک بهتر شده و همه فروشنده نمی‌شوند.

محمدی اضافه کرد: بازار لاستیک در جامعه به حالت نیمه اشباع است و تقاضا برای خرید لاستیک نیز کاهش یافته چرا که بسیاری از سایزهای لاستیک مورد نیاز برای خودرو یافت نمی‌شود.

وی افزود: بنابر این افرادی که نیازمند لاستیک هستند چون سایز مورد نظر در سایت موجود نیست به اجبار به برنامه دیوار مراجعه می‌کنند و به قیمت هنگفتی لاستیک تهیه می‌کنند با در نظر گرفتن اینکه نکته مهم که همه خریداران در بخش لاستیک خود فروشنده شدند و فروشندگان واقعی لاستیک لاستیک ندارند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=80869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.