• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
9
واکنش تند استاندار زنجان به اظهارات مدیرکل راه‌وشهرسازی:

قیمت زمین مسکن‌های ملی همان قیمت اولیه و ۸۰ میلیون تومان است

  • کد خبر : 81076
  • 11 تیر 1402 - 13:58
قیمت زمین مسکن‌های ملی همان قیمت اولیه و ۸۰ میلیون تومان است
استاندار زنجان در واکنشی تند به اظهارات مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان مبنی بر افزایش قیمت زمین مسکن‌های ملی گفت: قیمت زمین در مسکن‌های ملی همان قیمت اولیه و ۸۰ میلیون تومان خواهد بود و تمام شد و رفت!

امروز ۱۱ تیرماه جلسه شورای مسکن در استانداری زنجان برگزار شد، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان در این جلسه اظهار کرد: پروژه‌های مسکن در دو بخش اقدام ملی به صورت اقساطی و نهضت ملی به صورت ۹۹ ساله واگذار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه عرصه زمین نیز باید به متقاضیان واگذار شود گفت: بحثی که وجود داشت این بود که هزینه زمین در پروژه‌ها مشخص شود، در بحث ابلاغیه که از سازمان ملی زمین ارسال شده؛ قیمت‌گذاری زمین به زمان تحویل پروژه موکول شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اذعان کرد: افزایش قیمتی که در راس زمین‌ها وجود دارد خود عاملی است که برای متقاضیان و شرایط قیمتی سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: یک قیمت اولیه و یک قیمت فعلی زمین برای پروژه‌های مسکن ملی وجود دارد.

اسماعیلی ادامه داد: در کوی زنگان قیمت زمین‌ها در زمان شروع پروژه از ۸۰ تا ۱۵۰ میلیون متغیر بود و امروز قیمت بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد است. نظر ما این است که متوسط این ارقام را دریافت کنیم.

اما محسن افشارچی، استاندار زنجان در واکنش به اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به افزایش قیمت زمین مسکن‌های ملی در استان واکنش نشان داد و پاسخ تندی به مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان داد.

قیمت زمین در مسکن‌های ملی همان قیمت اولیه خواهد بود

استاندار زنجان خطاب به مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان گفت: در جلسه هفته گذشته در مقابل تعدادی از نمایندگان اعلام کردیم قیمت زمین در مسکن‌های ملی همان قیمت اولیه خواهد بود و تمام شد و رفت، بنابراین قیمت زمین همان ۸۰ میلیون تومان است و تمام ما حرف می‌زنیم!

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.