• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

نقدپذیری، فرصت تحلیل نقاط ضعف و قوت است / همه مسئولین در پاسخگویی به خبرنگاران پیش قدم باشند

  • کد خبر : 81371
  • 25 مرداد 1402 - 10:45
نقدپذیری، فرصت تحلیل نقاط ضعف و قوت است / همه مسئولین در پاسخگویی به خبرنگاران پیش قدم باشند

‍ ‍ فرماندار خرم‌دره: نقدپذیری، فرصت تحلیل نقاط ضعف و قوت است / همه مسئولین در پاسخگویی به خبرنگاران پیش قدم باشند.

 

به گزارش نبض سحر،  مراسمی، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره، آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان خرم‌دره با حضور جمعی از مسئولین و روابط عمومی ادارات در سالن جلسات فرمانداری خرم‌دره برگزار و از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه شهرستان تقدیر شد.

فیاض محبی، فرماندار شهرستان خرم‌دره در این جلسه ضمن اشاره بر وظیفه پاسخگو بودن مسئولین، بیان کرد: رسالت آشکار خبرنگاران ایجاد پلی است میان مردم و مسئولین؛ که دغدغه ها، مطالبات مردمی و نقدها را بیان میسازند و وظیفه مسئولین نیز، پاسخگویی در برابر این رسالت پرسشگری و مطالبات و درخواست‌های شهر و شهروندان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم‌دره فرصت خدمتگزاری مسئولین به مردم را موهبت خداوند برشمرد و افزود: ما وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم، مردمی که به اهالی رسانه و خبرنگاران اعتماد داشته و مطالبات خود را با قلم آنها بیان می‌کنند و پاسخگویی در برابر اینها وظیفه تک تک مسئولین است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران خرم‌دره، گفت: انعکاس عملکردها، بیان انتقادات‌ها، نقاط قوت و ضعف، ارائه راه کار و پیشنهادها با رعایت نهایت انصاف، متانت و صداقت از ویژگی‌های خاص خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران خرم‌دره است که در تمامی عرصه‌ها، به ویژه جهاد تبین و بیان عملکردها همراه و پیش قدم هستند.

این مقام مسئول در ادامه، تصریح کرد: ظرفیت رسانه شما اهالی مطبوعات و خبرنگاران فرصتی است برای بیان عملکرد و بهتر میان مردم بودن مسئولین، که تحلیل‌ها، همفکری و پای کاری شما تلاشگران بدون چشم داشتی ستودنی است و کمک شایانی می‌کند در انعکاس دغدغه و حرف‌های مردم به مسئولین.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به عنوان خبرهای شاخص و پیگیری های اصحاب رسانه و مطبوعات طی یک سال گذشته، به عناوین اخبار شهرستان در حوزه های مختلف اشاره کرد؛ که از جمله آنها به پیگیری های کمبود پزشک، بهره‌برداری استخر، نظارت نانوایی ها، زیرساخت ها، محیط زیست، فضاهای ورزشی، پارک خانواده و بانوان، امورات شهری، بازگشایی و تملک ها، تعاونی اصناف، هتل غزال، فرهنگ‌سازی همیشه در صحنه بودن خیرین، و … اشاره بود.

محبی، در خاتمه ضمن تقدیر از روحیه نقد پذیری، توصیه و تشویق در ارتقاء این ویژگی در میان همه خادمان ملت، افزود: مسئولین در صف خدمتگزاری به مردم باید پذیرای انتقادات های سازنده و منصفانه خبرنگاران باشند؛ زیرا این ویژگی، فرصتی است در بازتاب و انعکاس نقاط ضعف و قوت عملکردها و خوشبختانه روحیه انتقاد پذیری در رویه این دولت و دولتمردان آشکار است و امیدواریم بیش از پیش در تلاشگری، تحقق اهداف و توفیق خدمت به مردم و خرم‌دره همواره مورد عنایت خداوند قرار بگیریم.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.