• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6
امام جمعه موقت خرمدره:

نسل جوان ما از دوران دفاع مقدس الگو برداری کند

  • کد خبر : 81561
  • 05 مهر 1402 - 13:33
نسل جوان ما  از دوران دفاع مقدس الگو برداری کند
امام جمعه موقت خرمدره گفت: دشمن در صدد رخنه در جوانان و نوجوانان برای تغییر باورها و بینش هاو اعتقادات است و ما وظیفه داریم با تببین ارزشهای دفاع مقدس نسل جدید را با ایثار، فداکاری، تلاش و تفکر انقلابی آنان آشنا سازیم.

حجت الاسلام ملکی در گفت وگو با نبض سحر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ و  بخشی از هویت ملی ما  محسوب می شود.

وی گفت: دوران ۸سال دفاع مقدس شامل مفاهیم و  ارزشهای ماندگاری  است که امروز پشتوانه ای مستحکم برای ملت ایران در مقابل توطئه ها و دشمنی های دشمنان است.

امام جمعه موفت شهرستان خرم دره با اشاره به این که فرزندان تربیت یافته در دامن بانوان فرهیخته ایران زمین در زمان آغاز جنگ تحمیلی با بصیرت و زمان شناسی به سوی جبهه‌ها شتافتند تصریح کرد: همسران و مادران شهدا با مدیریت صحیح حماسه و عاطفه که برگرفته از اراده قوی بانوان عاشورایی است، توانستند این نقش با عظمت را به خوبی انجام دهند.

ملکی با اشاره به اینکه ما در جنگ به این نتیجه رسیده ایم که باید روی پای خودمان بایستیم ، افزود:  در زمان جنگ بیش از چندین کشور علیه ایران اقدام نظامی انجام دادند و ما آن روز فشنگ هم نمی توانستیم بسازیم و امروز به برکت انقلاب و ایستادگی جوانان و رزمندگان و رهبری ولایت فقیه، توانسته ایم قله های پیشرفت را فتح کنیم و بتوانیم  امروز مدرنترین تجهیزات نظامی جهان را خودمان بسازیم و از لحاظ تجهیزات و ساخت سلاح در سطح جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز باید نسل جوان ما از آن دوران دفاع مقدس الگو برداری کند گفت: دشمن در صدد رخنه در جوانان و نوجوانان برای تغییر باورها و بینش هاو اعتقادات است و ما وظیفه داریم با تببین ارزشهای دفاع مقدس نسل جدید را با ایثار، فداکاری، تلاش و تفکر انقلابی آنان آشنا سازیم.

ملکی با تاکید بر  اینکه  انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از الزامات همه آحاد جامعه است گفت: اگر بخواهیم جامعه‌ای پویا و رو به پیشرفت  داشته باشیم باید از این ارزش‌ها الگوبرداری کنیم و باید این الگوها به نسل جدید معرفی شوند  و دچار سردرگمی و سرگردانی نشوند و بتوانند مسیر خود را پیدا کنند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.