• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

عملیات طوفان‌الاقصی اوج شکست رژیم صهیونسیتی است

  • کد خبر : 81689
  • 25 مهر 1402 - 12:20
عملیات طوفان‌الاقصی اوج شکست رژیم صهیونسیتی است
رئیس دانشگاه پیام نور خرمدره با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی اوج شکست افزود: نبرد بین جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده، امروز ملت فلسطین تنها نیست و تمام حق‌طلبان و آزادی خواهان دنیا همراه آنها هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمدره در گفتگو با پایگاه خبری نبض سحر، با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی اوج شکست  رژیم صهیونسیتی است ، افزود: نبرد بین جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده، امروز ملت فلسطین تنها نیست و تمام حق‌طلبان و آزادی خواهان دنیا همراه آنها هستند.

عزت الله نجفی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر فرمودند، شکست ۱۵ مهر غیرجبران برای رژیم صهیونیستی بود، زیرا دنیا فکر نمی‌کرد رژیم صهیونیستی از نظر نظامی و اطلاعاتی شکستی به این سنگینی را متحمل بشود که قابل جبران در سال‌ها نخواهد بود.

وی اظهار کرد: کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی ددمنشانه بوده و از نظر نظامی هیچ ارزشی ندارد و تنها دیوانگی این رژیم کودک‌کش را نشان می‌دهد وباید جوامع بین المللی جلوی این جنایات را بگیرند.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: متأسفانه جنایات اسرائیل که در حال حاضر ادامه دارد باعث شده که امروز بچه‌های فلسطینی در زیر آوار گیر کرده‌اند و امکاناتی برای بیرون کشیدن آنها در غزه نیست، و از ورود کمک های دیگر کشورها جلوگیری می کند که این کار کاملا غیر انسانی و خلاف حقوق بشر است.

نجفی با بیان اینکه رمز پیروزی در برابر کفار وحدت و مقاومت است، تاکید کرد: امروز جهان اسلام و مردم منسجم و متحد شده‌اند پیروزی از آن اسلام است.

وی اظهار کرد: فروپاشی اسرائیل سریعتر شده است و امید است با عنایت پروردگار و حمایت جبهه مقاومت وعده رهبر معظم محقق و صهیونیسم ۸۰ سالگی خود را نبیند.

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.