• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

امروز بسیج به یکی از بی نظیرترین نهادهای مردمی تبدیل شده است

  • کد خبر : 82061
  • 05 آذر 1402 - 8:43
امروز بسیج به یکی از بی نظیرترین نهادهای مردمی تبدیل شده است
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: امروز بسیج به یکی از بی نظیرترین نهادهای مردمی تبدیل شده است که نمونه آن در هیچ کجای دنیا تکرار نشده است.

سرهنگ پاسدار محمد حسین سلیمی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸، یعنی مدتی بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان را صادر فرمودند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در این ۴۴ سال نه تنها در تأمین آرامش مردم تلاش کرده، بلکه در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است و هر جا که کشور و مردم نیازمند کمک بوده، وارد عمل شده است تاکید کرد: گذشت زمان و مواجهه موفق بسیج با بحران ها و فتنه ها و چالش های مختلف، درستی معجزه بودن تاسیس این نهاد مقدس و ذخیره انقلاب اسلامی را نشان داد و انقلاب اسلامی توانست با عبور از گردنه‌های سخت و صعب‌ به قله افتخارات امروز برسد.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: بسیج نهادی برآمده از انقلاب اسلامی همواره با وجود تمامی محدودیت‌ها، بازویی پرتوان برای حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی محسوب شده است

سلیمی گفت: خدمات فراون بسیج در این کشور بسیار است اعم از  حضور بسیج در عرصه فرهنگی و در امداد رسانی   بلایای طبیعی اعم از  سیل و زلزله و همچنین حضور بسیج در عرصه امنیت داخلی برای کمک به امنیت پایدار این ملت و نظام و یک روز بسیج در جهاد کمک به مردم و کمک های مومنانه و روزی در محرومیت زدایی و کمک به افراد آسیب پذیر و اقشار کم درآمد است.

وی با اشاره به اقدامات بی نظیر بسیج در زمان بیماری کرونا گفت: بسیج  در تامین لوازم و امکانات بهداشتی با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود و خیرین توانستند بسیاری از اقلام‌ مورد نیاز مردم  را  تامین  و تولید کنند و در کمک های مومنانه برای اقشار آسیب پذیر کارنامه درخشانی را به ثبت برسانند.

وی گفت: بسیج در روزهای مقابله با کرونا به یاری  کادر درمان شتافت تا نسبت به بیماریابی مقابله با کرونا و واکسیناسیون اقدام کنند و خدمات خوبی در حوزه واکیسناسیون و دیگر موارد نیاز انجام شد.

سلیمی گفت: امروز بسیج به یکی از بی نظیرترین نهادهای مردمی تبدیل شده است که نمونه آن در هیچ کجای دنیا تکرار نشده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی وقتی از شکست نظامی جمهوری اسلامی ایران ناامید شدند؛ عرصه فرهنگی را هدف قرار دادند گفت:   امروز بسیجیان با  کسب آگاهی از اهمیت نبرد فرهنگی، با درک موقعیت خطیر آن فرهنگ بسیجی را  در تمام آحاد جامعه ترویج دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.