• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

برگزاری آیین بازگشایی و هموارسازی زمین مرحوم حاج غلامحسین عزیزی

  • کد خبر : 82246
  • 28 آذر 1402 - 12:05
برگزاری آیین بازگشایی و هموارسازی زمین مرحوم حاج غلامحسین عزیزی

  به گزارش نبض سحر،  صبح امروز با حضور حاج آقا زاهدی پور امام جمعه، مهندس نوری آرا شهردار،   طاهری،  کریمی و  مرادی اعضای شورای شهر  و   وراث مرحوم حاج غلامحسین عزیزی و جمعی از کارکنان شهرداری و روسای ادارات، معتمدین، خانواده معظم شهداء و خبرنگاران شهرستان خرم دره؛ آیین بازگشایی و هموارسازی […]

 

به گزارش نبض سحر،  صبح امروز با حضور حاج آقا زاهدی پور امام جمعه، مهندس نوری آرا شهردار،   طاهری،  کریمی و  مرادی اعضای شورای شهر  و   وراث مرحوم حاج غلامحسین عزیزی و جمعی از کارکنان شهرداری و روسای ادارات، معتمدین، خانواده معظم شهداء و خبرنگاران شهرستان خرم دره؛ آیین بازگشایی و هموارسازی زمین حاج غلامحسین عزیزی در محل تقاطع خیابان مدرس و امیرکبیر جنوبی برگزار شد.

نوری آرا شهردار خرم دره با بیان اینکه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره تکریم مردم قدرشناس را در اولویت کاری خود قرار دهند، ضمن تقدیر از همکاری وراث حاج غلامحسین عزیزی، نیروهای شهرداری و حمایت ارزشمند امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای شهر تصریح کرد: این پروژه نتیجه یک کار جهادی مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر است و بازخورد آن برای آبادانی شهر خرم دره بسیار محسوس و کارا خواهد بود. وی اظهار داشت: توزیع عادلانه خدمات شهری و مشارکت مردمی در انجام کارها یکی از مهم‌ترین اصول مدیریت را تشکیل می‌دهد.

شهردارخرمدره گفت:   پروژه های بازگشایی معابر در راستای توسعه شهری استو  با اجرای طرح های بازگشایی علاوه بر امکان دسترسی شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک شهری هم مرتفع می شود.

نوری آرا گفت:  اجرای این طرح و حل بلاتکلیفی این زمین ها در مرکز شهر و با ترسیم و تعریف چند معبر از خیابان مدرس به خیابان امام‌خمینی(ره) شاهد رشد آبادانی این منطقه در مرکز شهر خواهیم بود.

وی به مزیت های مختلف این طرح اشاره کرد و گفت: با اجرای عملیات خیابان کشی در این زمین ها شهروندان دسترسی آسان به خیابان امام و مدرس خواهند داشت ضمن حل مشکل ترافیکی برای این پروژه اجرای بوستان و فضای سبز تعریف شده که حتما به شکوفایی این نقطه شهر کمک خواهد کرد.

شهردار خرمدره با بیان اینکه توسعه این منطقه از شهر با حل مشکل چند ساله موجب دلگرمی شهروندان شده افزود البته بسیاری از پروژه‌های شهرداری در سال‌جاری رونمایی خواهد شد که قطعاً با افتتاح آن‌ها کام شهروندان قدرشناس شیرین‌تر خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از حسن همکاری وراث مرحوم حاج غلامحسین عزیزی و معاونت ها و کارکنان شهرداری در اجرای طرح تجلیل شد.

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.