• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

نقاط حادثه خیز جاده قیدار – ابهر با اولویت رفع می‌شود

  • کد خبر : 82270
  • 06 دی 1402 - 11:06
نقاط حادثه خیز جاده قیدار – ابهر با اولویت رفع می‌شود

استاندار زنجان گفت: به دلیل محدودیت‌های اعتباری عملیات دو بانده کردن مسیر قیدار – ابهر زمان‌بر است ولی تلاش می‌کنیم تا با اقدامات موردنیاز در کوتاه مدت از میزان حادثه‌خیزی این مسیر کاسته شود.   محسن افشارچی امروز در جلسه بررسی و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده قیدار – ابهر که با حضور مسئولان و نماینده […]

استاندار زنجان گفت: به دلیل محدودیت‌های اعتباری عملیات دو بانده کردن مسیر قیدار – ابهر زمان‌بر است ولی تلاش می‌کنیم تا با اقدامات موردنیاز در کوتاه مدت از میزان حادثه‌خیزی این مسیر کاسته شود.

 

محسن افشارچی امروز در جلسه بررسی و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده قیدار – ابهر که با حضور مسئولان و نماینده شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر با یک‌سری اقدامات کوتاه‌مدت، رفع مشکلات جاده قیدار- ابهر را پیگیری می‌کنیم و در بلندمدت هم عملیات تعریض و ۲ بانده کردن آن را در دستور کار داریم که از سمت قیدار عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

استاندار زنجان به تحلیل تصادفات جاده قیدار- ابهر اشاره کرد و ادامه داد: در قرارگاه کاهش تصادفات شهرستان‌های ابهر و خدابنده مباحث فنی برای اصلاح این مسیر باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: به دلیل محدودیت‌های اعتباری عملیات دو بانده کردن مسیر قیدار – ابهر زمان‌بر است ولی تلاش می‌کنیم تا با اقدامات موردنیاز در کوتاه مدت از میزان حادثه‌خیزی این مسیر کاسته شود.

گفتنی است، جاده قیدار ـ ابهر به طول ۶۰ کیلومتر مراکز شهرستان‌های خدابنده و ابهر را به هم متصل می‌کند و به‌عنوان یک جاده شریانی به لحاظ‌داشتن تردد بالا، روزانه شاهد تصادفات زیادی است.

در روزهای اخیر چند تصادف منجر به فوت در جاده قیدار ـ ابهر به وقع پیوست که در این حوادث چند نفر جان خود را ازدست‌داده و چند نفر هم مصدوم شدند، به دنبال این حوادث امام‌جمعه قیدار مرکز شهرستان خدابنده از وضعیت این محور به‌شدت انتقاد کرد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.