• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

حماسه ۹ دی نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی است

  • کد خبر : 82274
  • 09 دی 1402 - 9:23
حماسه ۹ دی نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی است

سرهنگ پاسدار محمد حسین سلیمی در گفتگو با نبض سحر  ضمن گرامیداشت  سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: در فتنه ۸۸  افرادی معلوم الحال تحریک و اجیر  شده بودند تا  مردم را به یک طرف سوق بدهند و در مقابل انقلاب و ولایت  بایستند  که با هوشیاری  مردم در روز ۹ دی با اجتماع پرشور […]

سرهنگ پاسدار محمد حسین سلیمی در گفتگو با نبض سحر  ضمن گرامیداشت  سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: در فتنه ۸۸  افرادی معلوم الحال تحریک و اجیر  شده بودند تا  مردم را به یک طرف سوق بدهند و در مقابل انقلاب و ولایت  بایستند  که با هوشیاری  مردم در روز ۹ دی با اجتماع پرشور خود این فتنه را خاموش کردند.

 

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام بدانند که امروز ملت ایران همان مردم زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس  است افزود:  درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم بئد که آتش فتنه   خاموش شد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با تاکید بر اینکه ۹ دی تجلی اقتدار و ولایت‌‌مداری ملت انقلابی است، تصریح کرد: طرفداری مردم از نظام مقدس اسلامی و ولایت‌فقیه و رهبری یکی از دستاوردهای مهم حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز ۹ دی ماه بود.

 

سلیمی با تاکید بر اینکه اهمیت چشم‌گیر حماسه ۹ دی بر هیچ فردی پوشیده نیست، اظهار کرد: پیام شاخص و اصلی این روز نیز دفاع از نظام و انقلاب و حمایت از ولایت‌فقیه است.

وی بر هوشیاری در برابر نفوذ فکری دشمنان نظام تاکید کرد و گفت: دشمن دیگر از جبهه سخت در حوزه های نظامی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده نمی کند و با جنگ نرم و فضای مجازی بر علیه نظام وانقلاب در حال لجن پراکنی می باشد.

فرمانده سپاه خرمدره گفت: همانگونه که در مسئله مردم مظلوم غزه واقعیت را وارونه جلوه می دهند و این همه ظلم و کشتار بیرحمانه همچنان جامعه غربی یا سکوت کرده اند یا کاملا برعکس انعکاس می دهند امروز مصداق روشنگری انعکاس درست مسائل بین المللی و جهانی فلسطین می باشد دشمنان با وارونه جلوه دادن مسائل داخلی و خارجی کشور، در صدد القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اگر افسران جنگ نرم در حوزه فضای مجازی غفلت کنند، برکات و دستاورد‌های بی شمار این انقلاب شکوهمند برای آحاد جامعه و به ویژه نسل‌های جوان‌تر مغفول می‌ماند.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.