• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

ترور ناجوانمردانه زائران سردار سلیمانی نشان از دستپاچگی و ضعف دشمنان است

  • کد خبر : 82356
  • 16 دی 1402 - 11:13
ترور ناجوانمردانه زائران سردار سلیمانی نشان از دستپاچگی و ضعف دشمنان است

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اینکه اقدام دشمنان ایران به ترور ناجوانمردانه زائران سردار سلیمانی نشان از دستپاچگی و ضعف و زبونی آنان است، گفت: دشمن چنان دستپاچه شده که نمی‌داند این گونه حرکات جنایی نه تنها مردم ایران را از مسیر خود منحرف نخواهد کرد.   حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور، امام […]

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به اینکه اقدام دشمنان ایران به ترور ناجوانمردانه زائران سردار سلیمانی نشان از دستپاچگی و ضعف و زبونی آنان است، گفت: دشمن چنان دستپاچه شده که نمی‌داند این گونه حرکات جنایی نه تنها مردم ایران را از مسیر خود منحرف نخواهد کرد.

  حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور، امام جمعه شهرستان خرمدره در خطبه های نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت مهمانان و زائران حاج قاسم سلیمانی، گفت: اقدام دشمنان ایران به ترور ناجوانمردانه این عزیزان نشان از دستپاچگی و ضعف و زبونی آنان است.

 

وی ادامه داد: دشمن چنان دستپاچه شده که نمی‌داند این گونه حرکات جنایی نه تنها مردم ایران را از مسیر خود منحرف نخواهد کرد، بلکه چنین جنایاتی از طرف موجب شناخت هر چه بهتر دشمن شده و از طرفی اتحاد علیه دشمن را بین مردم تقویت خواهد کرد.

 

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه دشمن هنوز نمی‌فهمد که اگر مردم ایران به نقشه‌های دشمن توجه داشتند، در این گونه مراسمات حضور پیدا نمی‌کردند، گفت: میلیون‌ها ایرانی امسال، در مراسمات سالگرد شهادت سردار حضور پیدا کردند و اینگونه حرکات در عزم راسخ ملت خللی وارد نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه دستپاچگی آمریکا در موضعگیری، آبروریزی دیگری برای آنان بود، گفت: آنان اعلام کردند که ما نبودیم؛ این در حالی است که همه جنایتکاران منطقه به نوعی محصول شوم آمریکا و هم پیمانانش محسوب می‌شود. به ویژه داعش که به اعتراف خودشان، مولود حرام‌زاده آمریکا و نسخه اسلام آمریکایی در منطقه به شمار می‌رود.

 

امام جمعه خرمدره خاطرنشان کرد: ننگ بر اندک ایرانی‌نمایانی که در برابر این جنایت ضد انسانی سکوت کردند و یا اعلام رضایت و خوشحالی کرده و تلاش برای اثبات دریوزگی غرب نمودند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات یک حق و یک تکلیف است، اضافه کرد: لازمه دینداری و لازمه وطن دوستی، مشارکت در انتخابات است. و اگر عدم حضور در انتخابات به نفع کشور بود، دشمنان ملت برای آن سرمایه‌گذاری نمی‌کردند.

 

به گفته حجت الاسلام زاهدی پور، اگر کسی هم خودش نمی‌تواند تحلیل کرده و ضرورت انتخابات را درک کند، باید به اهل البصر و الصبر را الگوی راه قرار دهد. در عین حال امیدواریم مسئولان هم با خدمت هر چه بیشتر به مردم و تأمین رضایت آنان، زمینه را برای انتخابات پر شور فراهم آورند و در عین حال بر اساس تحلیل‌ها و اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد با روش‌های مختلف از جمله کنترل نقدینگی، تورم هم به صورت نسبی کنترل شده و موجب رضایت مردمم خواهد شد.

 

وی به ۱۷ دی ماه سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دست رضاخان اشاره کرد و افزود: غربزدگی معرفتی و فرهنگی از سویی و نگاه ابزاری به زن توسط برخی سیاستمداران و نظریه‌پردازان هرزه از سویی و تلاش برای به چالش کشیدن استقلال کشورهای اسلای، بی‌حجابی را از یک واقعیت فرایندی و خنثای اجتماعی به یک برنامه و سیاست و پروژه هدفمند تبدیل کرده است.

 

امام جمعه خرمدره تصریح کرد: آن چه که موجب حساسیت حاکمیی در برابر بی‌حجابی یا بدحجابی می‌شود، پروژه‌ای بودن آن است. یعنی تلاش می‌شود با حجاب‌ها هم بی‌حجاب شوند.

 

حجت الاسلام زاهدی پور به قیام خونین مردم قم در اعتراض به چاپ مقاله توهین‌آمیز روزنامه اطلاعات اشاره کرد و گفت: قیام ۱۹ دی به دنبال توهین به مرجعیت و ادامه آن در شهرهای مختلف موجب تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی از سویی و تمایز هویت دینی انقلاب به دنبال تبعیت از مرجعیت شیعی و روحانیت بود. اگر چه همین نقطه قوت، موجب تلاش دشمن برای ضربه زدن به مرجعیت بود که البته بر خلاف تحلیل‌های انفعالی، این واقعیت دلیل قانع کننده‌ای برای عدم قیام نبود.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.