• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

لزوم مراقبت از افرادی که در مسیر تولید محتوا دیجیتال‌ هستند

  • کد خبر : 82444
  • 27 دی 1402 - 17:01
لزوم مراقبت از افرادی که در مسیر تولید محتوا دیجیتال‌ هستند

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه افرادی که در مسیر تولید محتوا دیجیتال قرار می‌گیرند سریعا شکار می‌شوند و باید مراقبت شوند، گفت: گاها ما نتوانسته‌ایم فعالان این عرصه‌ را مورد حمایت معنوی و اقتصادی قرار دهیم.   به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای […]

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه افرادی که در مسیر تولید محتوا دیجیتال قرار می‌گیرند سریعا شکار می‌شوند و باید مراقبت شوند، گفت: گاها ما نتوانسته‌ایم فعالان این عرصه‌ را مورد حمایت معنوی و اقتصادی قرار دهیم.

 

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لحاظ مسائل رایانه‌ای استان زنجان نسبتا در کشور پیشگام بوده و باید از این فرصت استفاده کرد.

 

وی با اشاره به اینکه به لحاظ تولید محتوا به دلایل مختلف هنوز شاید به حد انتظار نرسیده‌ایم اما اقداماتی همچون برگزاری رویدادهای تولید محتوا، می‌تواند موثر بر اقتصاد استان و کشور نیز باشد، یادآور شد: جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری زیربنای برگزاری چنین رویدادهایی است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه امروز دنیای ورود به بحث تولید محتوا است، گفت: اما دردمند بودن در این زمینه مهم است.

وی با اشاره به اینکه در عرصه تولید محتوا یک نکته مهم و ضروری وجود دارد، تصریح کرد: ما انقلاب آرمانی و فرهنگ آرمانی داریم اما این‌ها را دشمن نشانه گرفته است بنابراین باید ما نیز نقطه مقابل را هدف بگیریم.

امام جمعه خرمدره بیان کرد: اگر می‌خواهیم در موضع تهاجم قرار بگیریم، تهاجم از همین فضای مجازی شروع می‌شود.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور اذعان کرد: در برگزاری رویداد تولید محتوا باید مخاطب‌شناسی و نیازشناسی نیز انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از افرادی که در مسیر تولید محتوا دیجیتال قرار می‌گیرند سریعا شکار می‌شوند مراقبت شود، گفت: برخی‌ها در کشورمان به این مسیر آمده و سریعا شکار شده‌اند چراکه ما نتوانستیم فعالان این عرصه‌ها را مورد حمایت معنوی و اقتصادی قرار دهیم.

امام جمعه خرمدره در بخشی دیگر با اشاره به اینکه به تعبیر حضرت آقا، ائمه جمعه فرمانده‌هان قرارگاه فرهنگی، معرفی شده‌اند، گفت: راه چاره این است که از ظرفیت ائمه جمعه در مناطق بتوانیم استفاده کنیم، در این راستا باید به ائمه جمعه تولید محتوا داد تا تولیدات را به جامعه معرفی نمایند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.