• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
یادداشت/

سخنی با منتخب مردم در انتخابات مجلس شهرستان های ابهر خرمدره سلطانیه

  • کد خبر : 82868
  • 14 اسفند 1402 - 13:42
سخنی با منتخب مردم در انتخابات مجلس شهرستان های ابهر خرمدره سلطانیه
یادداشت/ سخنی با منتخب مردم در انتخابات مجلس شهرستان های ابهرخرمدره سلطانیه

به گزارش نبض سحر،

انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ابهر خرمدره وسلطانیه با مشارکت بالای ۴۵ درصدی به پایان رسید و منصور علیمردانی با کسب ۲۳ هزار و ۸۶۴ رای توانست در رقابتی که بیشتر سه کاندیدا اقبال بیشتری داشتند به عنوان نماینده بعدی به بهارستان راه یابد.

یکی از نکات جالب توجه این رقابت سخت بین کاندیداها ،حرکت آرام و بدون هیاهوی رسانه ای منصور علیمردانی بود که توانست پیروز این رقابت باشد که بنا به گفته خودش مردم به ۲۵ سال خدمت وی رای خواهند داد .

حال سخنی با منتخب مردم منطقه ابهر و خرمدره و سلطانیه حناب آقای دکتر منصور علیمردانی

انچه مسلم است وظیفه اصلی نمایندگان مجلس، قانون گذاری و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی است، اما کیست که نداند در بیشتر شهرستانها نمایندگان مجلس نقشی فراتر از قانون گذاری و نظارت دارند و عملا با دخالت در عزل و نصب مسئولین نقش اول را در سیاستگذاری و مدیریت شهرستان ها ایفاء می کنند که امیدواریم نماینده منتخب خط مشی مناسب در برابر زیاده خواهی ها و فشارهای سیاسی و جناح های مختلف داشته باشد.

امیدواریم به عنوان منتخب مردم در مجلس در بحث قانون گذاری از حق ملت ایران در برابر فساد، رانت خواهی، زیاده خواهی و سهم خواهی برخی از جناح ها محکم بیاستید و سرلوحه کارتان عدالت و برابری برای ملت ایران و حوزه انتخابیه خود باشد.

شما همچنان که در سخنان خود تاکید کرده اید که کاندیدای مستقل هستید و زیر بیرق هیچ جناحی نیستید امیدواریم دچار بازی های سیاسی و سیاست زدگی در مجلس نشوید.

امیدواریم با توجه به وضع اقتصاد و معیشت بتوانید در مجلس آینده قوانین مناسبی برای بهبود وضعیت مردم تصویب نمایید و در خصوص آراء و نظرات خود شفافیت داشته و به مردم اعلام نمایید.

امیدواریم حضور شما در مجلس بتواند منشا خیر و برکت برای منطقه بوده و با پیگیری مشکلات موجود ، باری از دوش این مردم بردارید و بتوانید در امر خدمت پیشتاز شوید.

منطقه ابهر خرمدره سلطانیه از مشکلات فراوانی در حوزه های صنعتی، گردشگری،کشاورزی ،ورزش، راه و شهرسازی ، بهداشت و درمان رنج می برد که می توان بر عدم پویایی شهرکهای صنعتی، عدم سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش کشاورزی و نبود صنایع تبدیلی، راه های مواصلاتی خطرناک و حادثه افرین که معروف ترین آن جاده ابهر به قیدار ، نبود بیمارستان مناسب درخرمدره و پیگیری کارهای تکمیلی بیمارستان نور ولایت، تکمیل ورزشگاه های نیمه تمام منطقه و توجه به امر ورزش و جوانان، توجه ویژه به امر گردشگری منطقه سلطانیه و دیگر مشکلات است.

جناب آقای دکتر علیمردانی برای هر شهر یک کارگروه تخصصی تشکیل دهید تا مشکلات و درخواست های آنان به شکل مناسب بدستان برسد و نسبت به سه شهرستان منطقه نگاه عدالت محور را در پیش بگیرید.

مردم با امید به شما رای دادند، مردم با هدف اینکه با حضور شما در مجلس مشکلات منطقه مرتفع شود به شما رای دادند، مردم منطقه از شما انتظار تلاش مضاعف در راستای حل مشکلات می باشند و در آخر، ارتباط با رسانه ها را فراموش نکنید ، و مشاوران رسانه ای برای خود انتخاب نمایید که بتوانند عملکردتان را از طریق رسانه ها به سمع و نظر مردم منطقه برسانند.

 

والسلام.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.