• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
به مناسبت سالگرد شهید رحمان بهرامی/

شهید مدافع حرمی که ادبش شهره خاص و عام بود

  • کد خبر : 82925
  • 20 اسفند 1402 - 8:26
شهید مدافع حرمی که ادبش شهره خاص و عام بود
پیشکسوت بسیجی شهید حاج رحمان بهرامی از پاسداران بازنشسته شهرستان خرمدره  در20 اسفند 1394 در راه دفاع از حریم ولایت  در سوریه به شهادت رسید وامروز هشتمین سالگرد شهادت این شهید والامقام است.

شهید رحمان بهرامی بیستم فروردین ۱۳۴۷، در روستای طهماسب آباد سلطانیه در خانواده ای پاک و روستایی فرزندی به دنیا آمد. او در سال ۱۳۵۹ هنگامی که سیزده ساله بود، مدرسه رها کرد تا خمینی بت شکن، حسین زمانه را در برابر یزیدیان تنها نماند. رحمان این نوجوان مومن که احترامش به بزرگ ترها مثال زدنی و تواضعش در برابر کوچک ترها ستودنی بود، هرگز از جبهه ها مگر برای مدت کوتاهی برنگشت.

شهید رحمان بهرامی گویی همیشه آماده شهادت بود، مجاهدی که همیشه وضو داشت، نمازش اول وقت بود و مناجات و نماز شبانه اش، نوای ایمان و شوق بود در دل همسر و پنج فرزندش.

 

رحمان بهرامی  برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به‌عنوان مستشار نظامی عازم سوریه شد. ، در ۲۰ اسفندماه ۹۴ به درجه رفیع شهادت رسید. از این شهید مدافع حرم ۴ دختر و یک پسر  به یادگار مانده است.

در وصیتنامه خود با سلام و ادب به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، ائمه معصومین، امام خمینی(ره) و شهدای راه حق، امام خامنه‌ای و اهل بیت حسینی و آرزوی نابودی اسرائیل و گروه‌های تکفیری و آل سعود، چنین می نویسد: ” اگر شادی روح حقیر و امام و شهیدان و ائمه را می‌خواهید پیرو ولایت فقیه باشید.

او در‌حالی که از ستم روا شده به حرم حضرت زینب(س) بغض گلویش را گرفته، غسل شهادت می‌کند و قدم به قربانگاه عشق می‌گذارد. شهید «رحمان» می‌رود تا اسلام بماند. این گل زیبا پرپر می‌شود تا برجای بماند گنبد حرم حضرت زینب (س).

این شهید والا مقام در سخنان خود  کلیپ وداع  می گوید: برای من گریه نکنید، بر امام حسین(ع) گریه کنید، همه ما رفتنی هستیم، امام حسین(ع) ، فرزندان و برادرانش را شهید کردندو اهل بیت اش را اسیر کردند، آنان جان های خود را فدا کردند تا نماز ، قران و دین باقی بماند.

برای من چرا گریه می کنید، دعا کنید توفیق پیدا کنیم تا در مقابل اسرائیل لعنتی، آل سعود خائن و امریکا جنایتکار بایستیم.

برای من گریه نکنید، بهترین انسان ها رفته اند، امام خمینی(ره) با آن عظمت که ما را از دست خائن ها نجات داد، رفته است مگر من باقی خواهم ماند، قدر همدیگر را بدانید و به همدیگر محبت کنید ، شما دعا کنید خداوند گناهان من را ببخشد و شهادت را نصیب من کند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.