• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

آماده شدن شهر خرمدره برای استقبال از فصل بهار+ عکس

  • کد خبر : 82969
  • 23 اسفند 1402 - 11:01
آماده شدن شهر خرمدره برای استقبال از فصل بهار+ عکس
شهردار خرمدره گفت: شهرداری خرمدره با تمام توان شهر را برای استقبال از سال جدید و عید نوروز آماده سازی میکند.

 

به گزارش نبض سحر،  نوری آرا از رنگ آمیزی جداول سطح شهر خبر داد و افزود: در آستانه سال نو و در راستای فضاسازی مناسب شهری ، طرح شستشو ،پاکسازی و رنگ آمیزی جداول معابر شهر آغاز شده است و به زودی خاتمه می یابد

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به سیمای شهری اذعان داشت : در اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول توجه به کیفیت و عمر و ماندگاری آن قابل توجه بوده و ایجاد تنوع و شادابی در سطح معابر شهر اقدام به رنگ آمیزی جداول در خیابان های اصلی و معابر فرعی سطح شهرنموده تا در آستانه فرا رسیدن بهار ، فضای شهری با جلوه زیبا تری به نمایش گذاشته شود.

نوری آرا همچنین در خصوص گلکاری میادین شهر اشاره کرد و گفت:  گلکاری سطح شهر با اجرای خط کشی و طراحی فرش گل لچگی شرقی میدان توحید، گلکاری میدان شهید سردار سلیمانی شروع کاشت گلهای میدان ساعت به مناسبت استقبال از سال نو با هدف طراوت بخشیدن به محیط شهری با تلاش واحد فضای سبز شهرداری در حال اجراست .

شهردار خرمدره همچنین  از پایان پروژه نورپردازی و تامین روشنایی خیابان جمهوری شرقی خبر داد و گفت: عملیات نصب پایه چراغ های روشنایی با سرچراغی های دو طرفه در خیابان جمهوری شرقی با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی در شب و رفاه شهروندان عزیز با تلاش همکاران واحد تاسیسات تکمیل شد.

نوری آرا تصریح کرد: امروزه ارتقای کیفیت و زیباسازی فضاهای شهری به یکی از مهمترین درخواست‌ها و مطالبات شهروندان تبدیل شده است و در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت‌های محیط شهری نیز می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای نورپردازی در این خیابان افزود: به منظور بهبود و زیباسازی فضاهای شهری، ایجاد چشم‌انداز زیبا و جذاب، نورپردازی و نصب چراغهای روشنایی این خیابان با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار خرمدره نورپردازی را اقدامی برای نشان دادن حریم عمومی موجود در فضای شهری دانست و تصریح کرد: با نورپردازی شهری می‌توان فضای خیابان‌ها و گذرگاه‌ها را روشن و از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کرد.

وی  افزود: ایجاد جلوه‌های ویژه با نور، تفاوت چشم‌انداز در روز و شب، همچنین زنده نگه‌داشتن فضاهای شهری از موضوعات مهمی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.