• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

تلاوت قران جلا دهنده قلب های مومنان است

  • کد خبر : 83050
  • 05 فروردین 1403 - 1:39
تلاوت قران جلا دهنده قلب های مومنان است

حجت الاسلام فرشید ملکی در گفتگو با نبض سخر ضمن تبریک بهار طبیعت و ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: ماه مبارک رمضان، ماهی است که به عنوان ماه قرآن شناخته می‌شود و در آن تلاوت قرآن و تدبر در آیات الهی بسیار پربرکت و مفید است. وی گفت: تلاوت قرآن به عنوان یک عمل عبادی […]

حجت الاسلام فرشید ملکی در گفتگو با نبض سخر ضمن تبریک بهار طبیعت و ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: ماه مبارک رمضان، ماهی است که به عنوان ماه قرآن شناخته می‌شود و در آن تلاوت قرآن و تدبر در آیات الهی بسیار پربرکت و مفید است.

وی گفت: تلاوت قرآن به عنوان یک عمل عبادی مهم و پربرکت، نقش بسیار مهمی در تقویت و تقویت روحیه انسان‌ها دارد. در واقع، تلاوت قرآن باعث افزایش ایمان، اطمینان و آرامش در دل انسان‌ها می‌شود. زمانی که فرد قرآن را با تدبر و خشوع تلاوت می‌کند، احساس نزدیکی به خدا، صفای دل و آرامش روحی به او دست می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره گفت: در ماه رمضان، این ارتباط بین تلاوت قرآن و روحیه انسان‌ها دو چندان می‌شود. زیرا در این ماه مبارک، فضای معنوی و پربرکتی برای تلاوت قرآن فراهم شده است و افراد بیشتر به تلاوت و تدبر در آیات الهی تمایل دارند. این فضای معنوی، باعث تقویت روح و روحیه انسان‌ها می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا با چالش‌های زندگی بهتر کنار بیایند.

ملکی افزود: تلاوت قرآن در ماه رمضان، تأثیرات بسیار زیادی بر روحیه انسان‌ها دارد. این عمل عبادی، باعث پاک شدن دل و روح از گناهان، استقامت در راه حق و افزایش ایمان و تقوای افراد می‌شود. همچنین، تلاوت قرآن باعث افزایش دانش و آگاهی از آموزه‌های الهی می‌شود و به افراد کمک می‌کند تا در زندگی با شجاعت و استقامت پایدار باشند.

وی تاکید کرد: تلاوت قرآن در ماه رمضان باعث نزدیک شدن افراد به خدا و بهبود روابط آن‌ها با خداوند متعال می‌شود. این عمل عبادی، باعث شاداب شدن روح و روحیه افراد، خروج از حالات نامطلوب و پذیرش نور الهی در دل‌هایشان می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به محافل قرانی در شهرستان خرمدره گفت: در اکثریت روستاهای شهر محافل قرانی دایر بوده و مردم با حضور پرشور خود صفا و صمیمیت خاصی به این مراسمات معنوی داده اند.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=83050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.