• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

فرماندار شهرستان خرم دره :مراسم روزجهانی قدس امسال باید با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود

  • کد خبر : 18106
  • 01 مرداد 1393 - 9:19
فرماندار شهرستان خرم دره :مراسم روزجهانی قدس امسال باید با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود

 فرماندار شهرستان خرم دره :مراسم روزجهانی قدس امسال باید با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود . نبض سحر: فرماندار شهرستان خرم دره با بیان این که مراسم روز جهانی قدس امسال باید با شکوه تراز سالهای گذشته برگزار شود اظهار داشت:آخرین جمعه ماه مبارک هر سال به نام روز جهانی قدس ،روز مقابله […]

 فرماندار شهرستان خرم دره :مراسم روزجهانی قدس امسال باید با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود .

نبض سحر: فرماندار شهرستان خرم دره با بیان این که مراسم روز جهانی قدس امسال باید با شکوه تراز سالهای گذشته برگزار شود اظهار داشت:آخرین جمعه ماه مبارک هر سال به نام روز جهانی قدس ،روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روزحمایت از مردم  مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه که این روز ها بی هیچ دلیلی مورد ظلم و تجاوز رژیم غاصب و نژادپرست اسرائیل و حامیان آن قرار گرفته است نامگذاری شده است . لذا مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان نیز همگام با دیگر مناطق کشور و استان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال ،خود را برای شرکت پر شور وحماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس آماده کرده اند.

 

 شیخی حضور حماسی وگسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را گام مهمی درمحکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین وغزه یک وظیفه برای تمامی مسلمانان و انسانهای آزاده دنیا در حمایت از فلسطینیان دانست که در روز جمعه به نمایش خواهند داشت .

فرماندار شهرستان خرم دره از آحاد مردم فهیم شهرستان خواست همچون سالهای گذشته در روز جهانی روز قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای پرشکوهتر از همیشه در راهپیمایی این روز که راس ساعت ۱۱صبح روزجمعه سوم مرداد ماه از محل چهاراه قائم تا مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد شرکت کنند.

انتهای خبر/روابط عمومی فرمانداری

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=18106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.