• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان: عضوگیری جدید خانه هنرمندان زنجان اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

  • کد خبر : 31190
  • 27 فروردین 1394 - 11:20
مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان: عضوگیری جدید خانه هنرمندان زنجان اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه خانه هنرمندان ‌زنجان دارای ۴۵۰ عضو است، گفت: دومین دوره ثبت نام در خانه هنرمندان استان زنجان آغاز می‌شود.   محمود نظرعلیان اظهار داشت: از اواخر اردیبهشت ماه امسال همه هنرمندان فعال در عرصه‌های هنری سراسر استان زنجان می‌توانند به عضویت این خانه درآیند. وی با […]

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه خانه هنرمندان ‌زنجان دارای ۴۵۰ عضو است، گفت: دومین دوره ثبت نام در خانه هنرمندان استان زنجان آغاز می‌شود.

 

محمود نظرعلیان اظهار داشت: از اواخر اردیبهشت ماه امسال همه هنرمندان فعال در عرصه‌های هنری سراسر استان زنجان می‌توانند به عضویت این خانه درآیند.

وی با اشاره به عضویت ۴۵۰ هنرمند در خانه هنرمندان استان زنجان ابراز کرد: در حال حاضر خانه هنرمندان استان زنجان با ۴۵۰ عضو فعالیت می‌کند که با جذب هنرمندان فعال در در شهرستان‌های استان زنجان اعضای این خانه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه اواخر اردیبهشت ماه ثبت نام هنرمندان در خانه هنرمندان استان زنجان برای دومین بار آغاز می‌شود، گفت: با عضوگیری هنرمندان از سراسر شهرستان‌های استان زنجان در تلاشیم فعالیت‌های این خانه را توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ نفر از اعضای هیئت مدیره خانه هنرمندان در هشت رشته هنری فعالیت دارند، تصریح کرد: در مجمع انتخاباتی برگزار شده در اسفند ماه سال گذشته امیر سهامی و علیرضا فرهمند به عنوان بازرس انتخاب شدند.

نظرعلیان خاطرنشان کرد: در رشته هنرهای تجسمی رحمان پرچگانی و حسن واثق، در حوزه موسیقی جمشید خطیبی و علی کریمی، در حوزه فیلم محمود نظرعلیان و نادر پناه‌زاده، در حوزه نمایش امیر نعمتی و صدیقه شریف‌پور، در حوزه ادبیات سلمان کریمی و مهدی جلیل‌خانی، در حوزه عکس سالار نیرهدی و ناصر محمدی، در حوزه خوشنویسی جلیل خدایی و نقی ریاحی از اعضای منتخب در خانه هنرمندان استان زنجان هستند.

وی با بیان اینکه انجمن‌های هنر و ادبی فعال در استان زنجان زیر نظر خانه هنرمندان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در تلاشیم با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های تعیین شده در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های هنری اقدام کنیم.

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان خاطرنشان کرد: خانه هنرمندان در حال حاضر در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان قرار دارد که در آینده‍‌ای نزدیک ساختمان ویژه‌ای برای فعالیت این خانه در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=31190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.